Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum WP abcZdrowie ×
Forum

Już nie wiem gdzie szukać


Gość Zielonkawy

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Zielonkawy

Proszę o pomoc. Gdzie szukać kontaktów z ludźmi. Szukałem już wszędzie, jakiś inicjatyw. Nie mogę znaleźć, czy coś wgl takiego istnieje. Nie chcę żeby typowo było nastawione to na jakąś terapie grupową, bo "leczyć" się nie chcę. Ale nie wiem gdzie iść, chcę podjąć jakąś inicjatywę , działaś społecznie, jestem kompletnie w tym zielony. Nie chcę wiecznie być samotnym. Chcę coś zrobić dla siebie, zapoznać się z ludźmi, wyjść ale nie wiem gdzie. Szukam szukam i nie mogę się doszukać.... Jakiś wolontariat? Może jakieś koło zainteresowań? - tego też szukałem i nic. Gdzie jeszcze można? Jaką podjąć inicjatywę aby zapoznać ludzi?! Szukałem religijnych wspólnot, ale wszystko jest a'la studenckie. Nie wiem kompletnie gdzie. Studentem nie jestem, ale w wieku studenckim tak. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Gość Zielonkawy

Dzisiaj już przesiedziałem szukając formy aktywności, już nie wiem co robić. Znajomi dawni się rozeszli, a nie byłem zbytnio lubiany. Nawet kiedyś do starej koleżanki zagadałem a ta mi nic nie odpisała, po paru dniach widziałem ją w tramwaju jak mnie zobaczyła to sie cała czerwona zrobiła. Wiedziałem że tak sie skończy. Znalazłem kilka wolontariatów, ale nie wiem czy to dobry pomysł zważywszy że ja nie mam predyspozycji, Myślałem czy by nie zagadywać do ludzi - ot tak po prostu, jednak odszedłem od tego pomysłu, bo uznany będę za jakiegoś wariata co nachodzi ludzi.. No ja nie wiem.

Odnośnik do komentarza