Skocz do zawartości
Forum

Czy przyjąć tak drogi prezent od rodziców?


Gość maryśka23

Rekomendowane odpowiedzi

Gość maryśka23

Mam 23 lata, studiuję zaocznie i pracuję w tygodniu. Wynajmuję kawalerkę. Po opłaceniu studiów i mieszkania zostaje mi 200 zł na przeżycie. Jak na złość ostatnio zepsuł mi się komputer, mam za to telefon, więc dostęp do internetu jest, aczkolwiek w okresie nauki wygodniej mi z komputerem. Nie stać mnie na nowy póki co. Ostatnio rodzice wyszli z propozycją, ze jakiś ich znajomy ma sklep i stwierdził, ze może ze zniżką sprzedać im laptopa dla mnie za 600 zł. Zrobiło mię głupio, nie wiem, co zrobić, powiedziałam rodzicom, że to przemyślę, ale nie jestem chętna, by przyjąć od nich tak drogi prezent. W dodatku rodzice nie należą do osób bogatych, ponieważ żyją miesięcznie za 3 tys. więc tym bardziej nie mam serca zabierać im tych kilku stówek. Co sądzicie o takiej sytuacji?

Odnośnik do komentarza

Skoro zepsuł Ci się komputer to daj go do naprawy, być może da się go przywrócić "do życia", jeśli nie, to możesz się bez niego obejść,
nie wiem co to za laptop za 600zł, nie wiadomo czy w ogóle warto go kupować ,bo jeśli nowy ,to za te pieniądze długo Ci nie pośmiga, jak stary też,
patrz pod tym kątem, bo od rodziców można przyjąć prezent w każdej cenie ,jeśli maja taka wolę.

Poszukaj w ogłoszeniach, pewnie używane laptopy można kupić za parę złotych , lub nawet za darmo , ludzie kupują nowe i nie mają co zrobić ze starymi.

Szanuj zdanie innych...

Odnośnik do komentarza
Gość maryśka23