Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum WP abcZdrowie ×
Forum

O mezczyznie- pytanie dla mnie wazne


Gość Cirinka

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o Wasze opinie.
Z gruntu intymne.
Czy mezczyzna w wieku 30 lat jest w stanie poskromić w sobie zapęd erotyczny do kobiety która mu sie podoba do tego stopnia ze nie będzie pożądanie niszczylo znajomości ?
Zawsze mnie to ciekawilo.

Odnośnik do komentarza

tak się składa, że ja jestem facetem w tym wieku i z racji moich poglądów bardzo radykalnych tak postępuję jak opisałaś. na dłuższą metę tłumienie w sobie popędu seksualnego jest bardzo wyniszczające ale tylko wtedy jak osoba siedzi i nie zastępuje tego w jakiś twórczy sposób. ja jestem muzykiem więc swój popęd i stany chorobowe przelewam na fl studio. podoba mi się jedna dziewczyna i próbuję coś do niej poczuć ale psychotyk ma na tym polu ciężko. nie mniej da się żyć z poskromionym popędem ale trzeba mieć wyższy cel w życiu i nie patrzeć tylko przyziemnie. życie to nie tylko to co tu i teraz. prawdziwe zaczyna się po tym.

Odnośnik do komentarza

Cirinka, uważam, że pożądanie partnera/partnerki nie niszczy związku, wręcz przeciwnie - seks podsyca temperaturę relacji. Oczywiście to nie jest jedyny element związku i nie może być "centrum" relacji, ale nie warto też zaprzeczać, że to nie jest istotne. Pytasz, czy 30-letni mężczyzna może stłumić popęd do kobiety, którą pożąda. Może, oczywiście, że może. Nie wiem, na jakim etapie jest Wasza znajomość. Jeśli to dojrzały związek, to pytam, gdzie jest sens rezygnować z bliskości. A jeśli związek dopiero "kiełkuje", to postawa mężczyzny, szantażującego, że jeśli mu się nie oddasz, to się z Tobą nie spotka, jest poniżej jakiegokolwiek poziomu. Seks, bez względu na etap rozwoju relacji, nie powinien być przedmiotem szantażu. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto