Skocz do zawartości
Forum

Jak wyjść z depresji u młodej osoby


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
Mam 23 lata i pracuje. Mam depresję. Kiedyś leczyłem się na nerwicę nartręctw przez rok. Nic mnie nie cieszy w życiu, jest ono dla mnie szare i monotonne, a czas tylko płynie do przodu. Jestem młody, chciałbym się bardziej cieszyć z życia. Mimo że mam pracę choć nie ambitną, bo pracuję jako kierowca ciężarówki to zawsze chciałem mieć taki zawód. Jednak i tak czuję się smutny i brak mi radości. Nie chce tak dłużej, chciałbym coś zmienić ale nie wiem jak. Mam mało znajomych, tylko jednego przyjaciela z którym gdzieś czasem wychodzę. Mam dziewczynę pół roku i też nawet nie czuję radości ze związku, a wiem że tak nie może być! W moim domu jest różnie. Mieszkam na wsi z rodzicami w domu wolnostojącym. Rodzice często się kłócą i są osobami bardzo neurotycznymi. Myślę że w domu mało zawsze było takiego ciepła choć też nie mogę powiedzieć że rodzice też bardzo źle traktowali, bo wszystko zawsze dostałem. Mam wiele planów, marzeń w głowie, o wyjeździe na zachód, jakieś małej fimie ale nie mam żadnej motywacji do działań, zmian. Proszę pomóżcie, doradzcie coś jak zmienić swoje życie, nie mam zamiaru całe swoje życie tak przeżyć. Chciałym być szczęśliwym sam ze sobą i w związku też! pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Witaj markowski!

Skąd wiesz, że masz depresję? Byłeś u lekarza? Czy sam sobie postawiłeś taką diagnozę? Niewykluczone, że Twoje podejrzewania co do depresji są trafne, niemniej jednak powinieneś skonsultować się z lekarzem, który będzie miał szansę Cię rzetelnie zdiagnozować i jeśli to konieczne, zaproponuje Ci leczenie - leki i/lub terapię. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×