Skocz do zawartości
Forum

Poznałem Dziewczynę


Gość Gialo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ogólnie mam taki malutki problem, czytałem tu rożne wątki i widzę ze mój problem przy innych problemach jest głupi ale moze sie znajdzie ktoś, kto mi cos doradzi. To tak mam 22 Lata i ...... Nigdy nie miałem dziewczyny, miałem koleżanki ale nigdy nazwijmy to do żadnej nie zagadalem. Nie jestem tez za bardzo przystojny.
Teraz poznałem dziewczynę byliśmy na spacerze było fajnie, zgodziła sie na następne spotkanie w Sobotę, dziewczyna jest dla mnie poprostu wspaniała :) i Teraz moje pytanie (ponieważ ja w tych sprawach nie mam żadnego doświadczenia) co zrobić aby nie wyjść na desperata (ona nie wiem, ze nie byłem nigdy w związku), co robić a czego nie robić, chodzi mi o jakieś Wskazówki. Kiedy jeżeli nadal bedzie mi sie podobać pchnąć to dalej. Bardzo bede wdzięczny za rady.

Odnośnik do komentarza

Jak dziewczyna jest porządna i wartościowa, to nie będzie nalegała na to, "co dalej". Wręcz przeciwnie, odstraszysz ją tym.
Jak się zachować? Tak, jak zwykle, jakby to była kumpelka. Jeśli coś zaiskrzy, to samo "dojdzie do głosu" - po prostu instynkt tu zadziała. Ważne, byś się nie "spinał", byś zbyt nie rozmyślał, po prostu bądź sobą.
Każdy miał kiedyś pierwszy raz dziewczynę, czy chłopaka, to normalka, kiedyś trzeba zacząć.Bądź naturalny i tym zyskasz.

Odnośnik do komentarza

OK dziękuje ale "samo dojdzie do głosu" - w co mam sie wsłuchiwać, najchętniej bym ją pocalował nawet dzisiaj, ona była w związkach ja nie, jak mam wiedzieć ze to jest to, skoro to była moja pierwsza randka ? Jeżeli to tak nazwać mozna

Odnośnik do komentarza