Skocz do zawartości
Forum

Nie umiem sobie pomóc


Gość K.E.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Może zacznę od tego, że mam 20 lat, studiuję, mam kochającą rodzinę i przyjaciół, a jednak jest parę kwestii, które mnie martwią. Odkąd pamiętam nie potrafię wejść w bliskie relację damsko-męskie, ponieważ się boję. Nie wiem czego. Jak coś zachodzi za daleko to po prostu uciekam. Jestem również bardzo nerwową osobą, wszystko mnie drażni. Wszyscy mnie irytują. Nie mogę sobie z tym poradzić. Mówię o wiele słów za dużo, ranię osoby dookoła mnie świadomie, a później tego żałuję, ale nie potrafię przyznać się do błędu. W momentach tego "napadu złości" czuję chwilową satysfakcję, a później przychodzi moment, gdzie się tego wstydzę. Bo wstydem jest czerpać satysfakcję z cierpienia innym osób, ale to jest silniejsze ode mnie. Jak byłam jeszcze dzieckiem to "dręczyłam" w ten sposób rodziców, jest tyle przykrych słów jakie ode mnie usłyszeli, mimo tego, że nigdy nawet nie podnieśli na mnie ręki, zawsze byli dla mnie kochani. Bardzo tego dziś żałuję i nie pogodzę się z tym chyba już nigdy, ale mimo tego nie umiem tego powstrzymać, nie panuję nad tym. Po wszystkim zamykam się w pokoju i płaczę. Często płaczę. Z wielu powodów, a nawet bez powodu. Wstydzę się mówić o moich problemach bliskim. Mam tak odkąd pamiętam, chociaż czasami to "cichnie", uspokajam się i wszystko jest w porządku, ale parę miesięcy temu znów wróciło i nie umiem sobie z tym poradzić. Znów wróciły "czarne" myśli. Całymi dniami jestem senna, mimo tego, że śpię tyle ile powinnam. Kawa i inne napoje energetyzujące na mnie nie działają. Czasami jestem aż nadpobudliwa, mam chęć do działania, chcę cały czas coś robić, mam mnóstwo energii, a później nadchodzi okres, gdzie chcę tylko spać (rodzice swego czasu podejrzewali, że biorę narkotyki, ale po sprawdzeniu mnie potwierdziło się, że jestem "czysta"). Mówią mi, że jestem leniwa, a ja po prostu nie mogę sama siebie zmusić do tego, aby coś zrobić. Marzę tylko o tym, żeby c