Skocz do zawartości
Forum

problem z maturą


Gość sanog95

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . W tym roku będę miał maturę .Mam problem,otóż jestem słabym uczniem można powiedzieć ,że dwójkowym ( z tych przedmiotów co ma być matura ,poza angielskim ).Czasu mam coraz mniej ,a nie mogę porządni przyłożyć się do nauki ;/ Największy problem mam z matematyką .Zakupiłem sobie kursy internetowe,które sporo osób wychwalało no i mogę również przyznać,że są ok .Gość ,który w nich wykłada pokazuje wszystko od podstaw no i również rozwiązywania zadań maturalnych do danego działu.Można powiedzieć ,ok masz te kursy itd,ale tu pojawia się problem.Wracam,ze szkoły około 14 : 00 (szybko) do około 15 00 odpoczywam,czasem się przeciągnie.Następnie idę na siłownie,około 17 :00 powrót.Dodając zajęcia w domu ,które mam do wykonania zostaje mi około 2 h na naukę(Licząc również przedmioty zawodowe ,oraz inne poza maturalne ) .Dlaczego tylko 2 h ?? Ponieważ równo o 22:00 idę już spać,z racji siłowni jak i również lepszego skupienia i regeneracji wolę te 8 h przeznaczyć na sen .Około godziny 6:00 wstaję.Czy w tak,krótkim czasie jest szansa na zdanie matury ???Przede mną jeszcze studniówka oraz ferie ... na których mam nadzieję ,się wziąć ostro do pracy .Macie jakieś porady ??:) Ogólnie ciekawi mnie opinia na ten temat ??Bardzo chciałbym zdać tą maturę ,ale naprawdę nauka ciężko mi idzie ;/siedząc w szkole ,nie zapamiętuje najprostszych zagadnień mimo tego ,że staram się być skupionym .Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Wiesz ja nie rozumiem co masz na mysli mowiac ze kladziesz sie spac o 22 z racji silowni i lepszego skupienia.
Jesli takie jest twoje zamierzenie a jednak sie ono nie sprawdza bo nie skupiasz sie to moze by je tak zmienic?
Najwazniejsza w przygotowaniu sie do egzaminow to organizacja. Powinienes ustalic strategie. Egzaminy sa jak bitwa , ktos wygra ktos przegra.