Skocz do zawartości
Forum

Przymus robienia niebezpiecznych rzeczy


Gość kwiatuszek94

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kwiatuszek94

Siema
Na początek zaznaczę,że jestem dziewczyną, mam 20 lat i studiuję.
Piszę tutaj z takim dość nietypowym problemem, a mianowicie chodzi o to,że od zawsze (teraz to się szczególnie nasiliło) odczuwam przymus narażania się i robienia rzeczy, za które może mi grozić więzienie lub nawet śmierć.
Dokładnie to chodzi mi o takie dość silne ryzyko, jak np. wyskakiwanie przed nadjeżdżający samochód,, chodzenie po krawędzi wiaduktu, kładzenie się na torach pod przejeżdżającym pociągiem (tego nie robiłam ale chodzi mi to po głowie i ni mogę się tego za cholerę pozbyć,boję się,że kiedyś mi coś odstrzeli i naprawdę to zrobię), upijanie się do stanu powodującego hospitalizację, prądzenie się taką zabawką na prąd (jak są np. takie gadżety w postaci gum do żucia, co się ciągnie i zaczyna prądzić, każdy chyba wie o co chodzi),czy łykanie tabletek i popijanie alkoholem. Były też bójki z większą kilkoma przeciwnikami, po których mogłam (i czasem byłam) być połamana. Albo kradzieże w sklepach, na oczach obsługi,albo w takim momencie,gdzie istnieje duże ryzyko,że mnie nakryją (kiedy np. pełno osób jest przy kasie). Nienawidzę tego w sobie, bo wiem,że mogę się kiedyś ostro przejechać. To wygląda mniej więcej tak, że coś uroi mi się w głowie i potem chodzi za mną powodując takie silne napięcie,że aż po pewnym czasie impulsywnie muszę to odreagować. Powiedzmy,że np. jestem sobie w sklepie i zaraz pojawia się myśl, że muszę coś ukraść. No to staram się wyrzucić tę myśl z głowy ale jak wiadomo, im bardziej człowiek się stara o czymś nie myśleć, tym mniej się mu to udaje. No i nim się obejrzę, a już nie mogę wytrzymać i dana rzecz ląduje w mojej torbie. To taki przykład.
Mam tak od dziecka. Za młodu trenowałam ten sport le parkour i np. skakałam z garaży na beton robiąc na ziemi fikołka, albo zjeżdżałam ze stromej górki na rowerze bez trzymanki.