Skocz do zawartości
Forum

Ciagle niepowodzenia w życiu


Gość 21latkaa

Rekomendowane odpowiedzi

Chcialam sie wyzalić bo juz trudno mi zyc. Moze pani psycholog to przeczyta i jakos skomentuje.
Mam 21 lat,studiuję,mam chlopaka i to chyba tyle. Poza tym kompletnie nie uklada mi sie w zyciu. Ciagle pasmo niepowodzen. Moze przyblize kilka z nich.

Od 4 lat "kupuję" samochod kiedy juz cos sie trafia okazuje sie,ze zle. Uczę sie systematycznie i zawsze bylam dobra w szkole nie najlepsza...a na studiach mam poprawki. Bywa,ze zostaje zapytana na cwiczeniach i robie z siebie idiotkę bo nie potrafie odpowiedziec na zadane pytanie z nerwów. Czesto zdarza sie,ze ludzie wyrzywają sie na mnie na ulicy! Kiedys czekalam na swiatlach i jakis mezczyna popatrzyl na mnie po czym zaczal mnie wyzywać i porownywac do jego zony,ktora go zdradzila. Mowił wtedy,ze wszystkie kobiety to dzi*** takie jak ja.

Przychodzę do domu i płaczę dosłownie dzień w dzień.Nie mam juz siły z tym walczyć. Najgorsze jest chyba to,ze nie mam juz kompletnie nadzieji na to,ze kiedyś będzie lepiej.Nie widze tego co jest dobre widze jedynie to najgorsze. Nie doceniam siebie,nie wierzę w siebie.Mam dosc ciaglego płaczu i ukrywania tego w sobie jak bardzo mi zle. Chodzilam kiedys do psychologa ale nie bylo zadnych rezultatow wiec skonczylam wizyty. Mam dosc zycia naprawdę.Nic mi sie nie chce oprocz siedzenia samej w domu.
Nie mam juz nadzieji...

Odnośnik do komentarza

Witaj 21latkaa!