Skocz do zawartości
Forum

Nie chcę być kobietą


Gość wkurzonaa

Rekomendowane odpowiedzi

Gość wkurzonaa

Z góry zaznaczam, że piszę ten post pod wpływem silnych emocji,jednak takie myśli mam od zawsze praktycznie.
Tak jak w temacie, wkurza mnie to, że urodziłam się kobietą ;/ Że jestem bezradna i beznadziejna w związku z tym.
Mam pewien problem, z którym oczywiście jako kobieta nigdy chyba sobie nie poradzę....
Byłam prześladowana w szkole. Pisząc w szkole mam na myśli cały okres od przedszkola do liceum.
W moim małym,debilnym mieście nie ma osoby, która mnie nie zna. W większości zaczepki ustały ale są osoby,które nadal coś do mnie mają i wyzywają mnie w obecności innych ludzi. Teraz mam 2o lat, studiuję w większym mieście ale zjeżdżam do domu na wakacje i chce mieć spokój, inna sprawa, że nikt nie ma prawa mnie wyzywać.
I tu pojawia się problem. Jestem normalna, zadbaną, niczym nie wyróżniająca się dziewczyna, prowadzącą normalne życie,a są ludzie,którzy publicznie traktują mnie jak upośledzoną,z której można się ponabijać... Dobra, rozumiem jak miałam te 12 lat, to wyglądało jeszcze w miarę "normalnie" ale co? Jak wyjdę za 10 lat z dzieckiem i mężem na spacer to też będą za mną różne wyzwiska wykrzykiwać? Kurde no nie znam osób w moim wieku, które traktowane są tak jak ja ;/ Bez odrobiny szacunku! 'Najgorsze jest to, że takie zachowanie zdaje się przenosić z pokolenia na pokolenie. Młodsze, zdemoralizowane gzuby (koledzy tych co mnie w szkole wyzywali) przejmują takie zachowanie chociaż nawet mnie nie znają...
I teraz pewnie pytacie, co do tego ma moja płeć?