Forum Żywienie i fitness

Zdrowe odżywianie bez napadów obżarstwa

~hmhmh123

~hmhmh123

Mam 16 lat, 171 cm wzrostu i ważę 63 kg. Zaczęłam odchudzać się miesiąc temu i schudłam 5 kg. Z 66 kg na 61 kg, ale potem zaczęłam sobie robić "przerwy w odchudzaniu" i się najzwyczajniej obżerałam. Na przykład w tygodniu przestrzegałam ostro diety, chodziłam na siłownię, a w weekend dostawałam takiego napadu i jadłam do tego momentu, aż mnie zaczął boleć brzuch. Mam tak do dzisiaj. Cały czas sobie mówię, że już koniec z tym objadaniem i w następnym tygodniu już tak nie będę, ale dalej to robię. Od jutra chcę coś z tym zrobić. Chciałabym schudnąć raz na zawsze i prowadzić zdrowy tryb życia, zdrowo się odżywiać.Co mogę zrobić, aby uniknąć takich napadów obżarstwa? Jest jakiś sposób?

Odpowiedzi znajdują się poniżej

~Nie bo nie

~Nie bo nie

a ile jesz kalorii w ciągu dnia? Ile posiłków dziennie? Być może Twoja dieta jest zbyt niskokaloryczna i organizm musi nadrobić braki.

~hmhmhm123

~hmhmhm123

U mnie dzienne spożycie kalorii waha się między 1000 a 1200, zjadam przeważnie 4 posiłki, bo na więcej nie mam czasu, bo mam treningi i się nie wyrabiam. Ale na przykład jak mam wolne, to dostaje takiego napadu obżarstwa, ze moge jeść i jeść. Jak temu mogę zapobiec?

Pikaczu

Pikaczu

spóbuj zwiększyć ilość kalorii , powinno trochę pomóc.

--

Żyj tak, żeby twoim przyjacielom zrobiło się smutno gdy umrzesz

85904 pikaczu Kobieta, 31 lat, Koszalin
Duszka

Duszka

a może jesz z nudów? albo zajadasz problemy, odreagowujesz?

--

http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=15765305e3f9196c7.png
http://slubowisko.pl/suwaczek/2005-07-12/od-naszego-slubu-minelo-juz.png

99519 duszka Kobieta, 36 lat, Lubartów
~pseudoPafnucy

~pseudoPafnucy

Skuteczną dietą jest zwiększenie ilości posiłków ale za to bardzo małych i lekkich, tak żeby nie doprowadzać do uczucia głodu i nie rozpychać żołądka dużymi posiłkami. Ja to stosuję i polecam. Z tym że odżywiam sie też lekko czyli sałatki, dressingi, ryż, ryby itp. Osbiście nie mam czasu na przygotowywanie potraw więc do pracy zamawiam dania. I radzę osobiście jeść dużo ryb, bo to bardzo wzbogaca dietę.

~majkadd

~majkadd

zgadzam się. grunt to jesc malo ale często. ja robie tak od lat i nie mam problemow w waga. Oczywiście unikam też alko i słodyczy.

Sylwuśka2015

Sylwuśka2015

Nadmierny apetyt i napady obżarstwa mogą świadczyć o tym, że masz niedobory jakiś składników i organizm dopomina się o produkty i jesz je w nadmiarze. Podstawą jest wartościowe śniadanie i jedzenie co 2-3 godziny aby utrzymać stały poziom cukru we krwi.

--

www.bioseko.pl

154024 sylwuska2015 Kobieta, 32 lata, Warszawa