Skocz do zawartości
Forum

prosba o pomoc


Gość rtoip92

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

od dluzszego czasu borykam sie z duzymi problemami. Po ukonczeniu liceum wyprowadzilem sie od matki, ktora byla alkoholiczka (przestala pic gdy mialem ok.10 lat). Mimo tego, ze przestala pic stracila prace, ma za soba wizyte w szpitalu psychiatrycznym (aktualnie bierze leki na chad). Zostalem wychowany w ubostwie graniczacym z nedza - czesto zdarzalo sie tak, ze z braku pieniedzy nie bylo jedzenia, matka zwykla wtedy czekac az cos sie wydarzy samo (na konto wplyna pieniadze z funduszu alimentacyjnego badz zasilek z opieki spol
ecznej). Bardzo szybko przestalem darzyc matke jakimkolwiek uczuciem. Pomimo tego ze brala leki (depakine chrono oraz euthyrox na problemy tarczycowe) zachowywala sie jak osoba, ktora z pewnoscia mozna okreslic jako szalona. Aktualnie zastanawiam sie nad tym czy diagnoza, ktora jej postawiono byla trafna ale nie jestem lekarzem i to osobna historia. Rzecz w tym, ze przestalem kochac swoja matke poniewaz nienawidzilem swojego zycia ale to nie jedyny powod. Moja matka urzadzala mi straszne awantury, niszczyla mnie psychicznie. Zdarzalo jej sie grozic mi nozem krzyczac, ze mnie zabije. Przeklinala do mnie od kiedy pamietam, wyzywala od najgorszych. Bila mnie smycza dla psa, ktorego z reszta zostawila pod sklepem, zapomniala o nim a gdy wrocila, juz go nie bylo. Moglbym takich patologicznych sytuacji przytoczyc bardzo wiele jednak chcialem tylko pokazac jak wygladalo moje dziecinstwo i dlaczego chcialem sie odseparowac od domu rodzinnego. Dodam, ze sam nie bylem swiety. Reagowalem agresywnie, rowniez nauczylem sie klac, krzyczec, zdarzylo mi sie, ze oddalem matce gdy mnie uderzyla. Oczywiscie nigdy nie uderzylem jej piescia, byly to raczej szarpaniny. W miedzyczasie potrafila mowic jak bardzo mnie kocha, przepraszac jednak nie potrfilem w to uwierzyc, czulem, ze to obludne i obrzydzalo mnie to i po chwili takiej rozmowy znow krzyczala, ze jestem smieciem, z