Skocz do zawartości
Forum

Zazdrość o małe dzieciątka


Gość Acha

Rekomendowane odpowiedzi

a więc tak... mam małą córeczkę, prawie 2 latka. Kocham małe dzieci. Zawsze jak widzę matkę z niemowlaczkiem albo sceny po porodzue w tv, to jestem strasznie zazdrosna :) miło wspominam okres, gdy moje dziecko było mniejsze. Niby teraz jest prościej z większym dzieckiem, ale chyba mam za silne uczucia maciezyńskie :/
Teraz nie mogę urodzić kolejnego dzieciaczka, choć kiedyś bym jeszcze chciała. A więc jak pozbyć się lęku przed porodem? Ten był dla mnie koszmarem... nie było znieczuleń :-( i miałam problemy z urodzeniem, co skończyło się cesarką, a potem tylko ból :-(

Odnośnik do komentarza

mogę mieć więcej, ale nie teraz niestety :) może za jakieś kilka lat. Ogólnie chodzi o finanse i o to, że poza mężem ja nie pracuję tylko studiuję, mam dopiero 20 lat :) ciężko by było. Chociaż bardzo bym chciała mieć znów malutkie dziecko i w przyszłości na pewno jeszcze urodzę, ale tak bardzo boję się porodu po tym co przeżyłam, że nie wiem czy takie nastawienie nawet nie utrudni zajścia w ciążę.

Odnośnik do komentarza

rozumiem, że zawsze jest ból, ale przeraża mnie myśl, iż znów nie będę mogła urodzić i dostać znieczulenia i znowu będą chcieli dać mi kroplówkę z oksytocyną po prawie 2ch dniach, chyba gorzej być nie mogło. I położne były straszne, miały gdzieś nas (dziewczyny, które urodziły), to były najgorsze dni, naprawdę. Jeste wąska w biodrach i ciężko było mi urodzić, ale kogo to obchodziło, prawda? :-(
Potem w domu już było bardzo fajnie, kocham małe dzieci i tak bardzo zazdroszczę gdy jakaś kobieta ma takiego maluszka...

Odnośnik do komentarza