Skocz do zawartości
Forum

Problem z jogą i odpowiednia dieta


Gość bum-bum-bec

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bum-bum-bec

Witam

ja tu w 2 sprawach i będę bardzo wdzięczna za wskazówki.

1. Myślałam intensywnie i nie mogę znaleźć przyczyny. Dwa razy w tygodniu uczęszczam na jogę i zauważyłam, że po skończonych ćwiczeniach boli mnie głowa. Dlaczego? Jestem jogowym laikiem i na początku kiedy poznawałam ustawienia asan dobrze się czułam. W momencie już zaskoczenia o co w tym właściwie chodzi to wychodzę z bólami głowy. Odkąd zauważyłam zależność bóli to przestałam na nią chodzić i jak ręką odjął. Wiecie może czym mogą być one spowodowane?

2. Oprócz jogi chodzę jeszcze 4 razy w tygodniu na siłownię. Często się ważę i nie tracę wagi - nie mam z czego jej zrzucać, bo ważę 44 kg. Zauważyłam, że spożywam niesamowite ilości jedzenia i cieszy mnie to niezmiernie. Zauważyłam też, że mój organizm znacznie lepiej pracuje. Pomijam odprężenie, odreagowanie i wszystko co jest związane z psyche - głównie z tego powodu ćwiczę, ale ma wątroba lepiej pracuje :) Cieszę się jak dzieciak przed gwiazdką :) Wiem, że przy takim treningu powinnam spożywać dużo białka. Na coś jeszcze powinnam zwrócić uwagę?

Odnośnik do komentarza
Gość miała_mi

Jeśli po jodze bolała Cię głowa to na pewno chodziło o złe ustawianie ciała, nacisk na jakiś nerw, najpewniej związane to było z wygięciem kręgosłupa. Rozmawiałaś o tym ze swoim instruktorem?

Odnośnik do komentarza
Gość bum-bum-bec

nie, nie rozmawiałam. Tylko że mnie głowa boli raz za razem. Zrobiłam jogową przerwę i bóle ustąpiły więc to na pewno sprawka jej :P
Ok, to jeśli to jest złe ustawienie ciała to porozmawiam z jogistą :)

Odnośnik do komentarza
Gość Komercha

ja wprawdzie jogi nie uprawiam ale jak patrzę na niektóre pozycje to aż mnie ciarki przechodzą że się człowiek nie połamie przy nich. Całkiem możliwe że może jakoś coś źle robisz i rzeczywiście jakiś nerw uciskasz, albo może jakoś źle oddychasz

Odnośnik do komentarza