Skocz do zawartości
Forum

Wzdęcia, zgaga, ból piersi i mdłości a ciąża


Gość Agata

Rekomendowane odpowiedzi

A więc zacznę od początku... Jestem młodą mamą i panicznie boję się ciąży. Już raz wpadłam (chociaż zabezpieczaliśmy się prezerwatywą). Miałam tylko o tyle szczęścia, że dziecko to mam z kimś, kogo kocham i kto kocha mnie. Nie żałuję, nie wyobrażam sobie życia bez mojego maleństwa. Jestem studentką, mam 20 lat, a moje dziecko niedługo będzie miało 2. Kilka miesięcy temu wzięłam ślub i to jest zrozumiałe, że seks i ciąża w małżeństwie to normalka. Problem w tym, iż od czasu porodu panicznie boję się ciąży. Zwłaszcza dlatego, że nie mogę brać tabletek antykoncepcyjnych. Z mężem zabezpieczamy się gumką, globulką, staramy się robić to tylko w dni niepłodne i do tego on nie kończy we mnie. To jak na razie najlepsze zabezpieczenie dla nas. Mimo wszystko boję się. Jednak ostatnio zdążyłam się już uspokoić, bo zabezpieczenie to okazało się skuteczne.