Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum WP abcZdrowie ×
Forum

mieszkanie z rodzicami będąc dorosłą


Gość Vanillalove

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Vanillalove

Witam, mam dość powszechny problem, jakim jest mieszanie z rodzicami, chociaż mam 20 lat. Problem jest taki, że mieszkamy dosłownie jakieś 8 minut od miasta i uniwerku, na którym studiuję. W związku z tym jakiekolwiek argumenty, żeby wynająć mi mieszkanie w mieście są zbywane, no bo po co płacić w takiej sytuacji. W dodatku mam dużego psa, z którym musiałabym się wynieść. Studiuję bardzo ciężki kierunek i nie możliwości studiowania go zaocznie, a pracować jednocześnie nie dam rady, naprawdę. W ciągu roku akademickiego ledwo się wyrabiam tylko się ucząc i poświęcając 2 godziny dziennie na spacer z psem (mniej nie mogę). Niestety ostatnio, właściwie to od jakiegoś pół roku cały czas mam problem z rodzicami. Cały czas się prawie kłócimy i ja nie potrafię już z nimi wytrzymać, brakuje mi cierpliwości. Jedynym ich argumentem na wyprowadzkę jest ,,to idź w wakacje i sobie zarób na wynajem mieszkania''... Pracuję w wakacje, ale nie zarobię przecież 6000 zł, albo nawet i więcej. Przynajmniej nie jest to możliwe w moim rejonie. Nigdzie poza moje miasto nie wyjadę też do pracy, bo nikt moim psem się nie będzie zajmował. Jak tu żyć ? W ciągu roku akademickiego jest jeszcze lepiej, bo na żadne imprezy, czy wieczorne spotkania ze znajomymi nie mogę jechać, bo nie mam do domu okejek (mieszkam na wsi), a samochód rzadko kiedy mam dostępny. Nie mam takich znajomych, żeby mnie przenocowali ( co w sumie wynika też z braku zecieśnienia więzi i koło się zamyka). Ja już powoli świruję. Czy istnieje jakieś wyjście z tej sytuacji ? Czy ktoś doradzi jak ukoić moją psychikę i sprawić, aby moje relacje z rodzicami były znośne ?

Odnośnik do komentarza

Raz piszesz, że mieszkasz 8 min od uniwerku, potem, że na wsi, to jak to jest? To chyba rowerem da się przejechać, autobusem czy taxi.