Skocz do zawartości
Forum

Ovarin a ciaza


Gość Patrycja1917

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Patrycja1917

Witam czy jezeli test ciążowy pokazal mi 2 kreseczki a zazywam ovarin na uregulowanie gospodarki hormonalnej 2×1 czy mam je odstawić ?? Dodam ze tylko te tabletki zazywam i zazywalam z zaleceń lekarza clo pol tabletki od 2 do 6 dnia cyklu przy nieregularnych cyklach. Proszę o odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Gość Ela87653

Brawo i Gratulacje!!!! Ja na to własnie czekam, widać OVARIN Ci pomógł :) Wg mnie nie powinien zaszkodzić szczególnie, ze masz w skąłdzie kwas foliowy i witaminy, ale lepie zapytać zawsze lekarza. a jak długo brałas przed zajściem w ciąże? jestem ciekawa bo mnie lekarz przepisał właśnie jako wspomagacz :)

Odnośnik do komentarza
Gość enestesia

Szybko :) Mam nadzieję że i u mnei zadziała, moja siostra też na Ovarinie zaszła w ciaże ale po 4 miesiacach brania ( ale była dość otyła to podobno też wazne) ja biore dopiero miesiac , to co zauwazyłam to poprawa cery , nie pojawił mi się trądzik jak zawsze w okolicy miesiaczki . Mamy z siostrą podobne problemy hrmonalne , mam nadzieje ze skoro jej Ovaron pomógł to i mnie :)

Odnośnik do komentarza

Też potwierdzam, warto się wspomagac Ovarinem jeśli macie zachwiana gospodarke hormonalna, mnie sie także udało zajść w ciąże dzięki niemu. Przyjmowałam prawie pół roku ale udało się, należy tez dietę trzymac odpowiednią i się uda

Odnośnik do komentarza
Gość Kasandra

U mnie Ovarin sprawdził się w 100 %, Wercia ma dziś 2 latka a ponad rok staraliśmy się o dziecko. Dopiero jak zaczęłam Ovarin brać, wyregulowałam hormony udało się. Także dziewczyny polecam https://forum.abczdrowie.pl/topic/2003973-ovarin-a-ciaza/

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się