Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum WP abcZdrowie ×
Forum

Problemy na studiach przez ciężką chorobę


Gość roksana23

Rekomendowane odpowiedzi

Studiuję na II roku studiów zaocznych, w tygodniu pracuję. Mam bardzo trudna sytuację rodzinną, ponieważ moja mama jest śmiertelnie chora, opiekuję się nią. Przez to po prostu zawalam naukę. Często jestem nieobecna na ćwiczeniach, gdy np. mama całą noc jest w bólach, to przy niej czuwam, a rano nie mam już sił, ani koncentracji, by dać coś z siebie na studiach. Nie potrafię się wtedy zupełnie skupić na nauce- ani w domu, ani na uczelni. Wykładowcy mają o mnie złe zdanie przez to, choć wspominam, ze mam trudną sytuację rodzinną, ale wiadomo- kazdy ma jakieś trudne sytuacje. W pracy mam to samo- już mi grozi zwolnienie, bo nadużywam dni wolnych. Najbardziej mnie jednak martwią te studia, gdzie wykładowcy uważają mnie za osobę, która nie wypełnia swoich obowiązków, której nie zależy- a tak nie jest. Jak sobie z tym wszystkim poradzić?

Odnośnik do komentarza

Musisz z czegoś zrezygnować, jeśli chcesz się opiekować mamą, weź dziekankę, chyba ,że wszystko zaliczysz, to korzystaj z chorobowego, możesz porozmawiać z dziekanem o swojej trudnej sytuacji,wtedy i wykładowcy zmienią zdanie.
Rozumiem ,że nie możesz zrezygnować z pracy, ze względów finansowych.
A mamie nie da się ulżyć? Nie ma nic skutecznego na te bóle?

Szanuj zdanie innych...

Odnośnik do komentarza

Chciałam wziąć dziekankę, ale rok po mnie nie został już otwarty ten kierunek zaocznie, a na studia dzienne nie mam szans ze względu na pracę, tak więc męczę się, przychodzę nieprzygotowana na ćwiczenia, obrywam od wykładowców za to, na egzaminach mam przez to trudniej, bo myślą, ze jestem typem osoby, która olewa, leniwa jest, a gdy tłumaczę, ze mam poważne problemy osobiste, to chyba nikt tego na poważnie nie bierze, bo często słyszę, ze każdy ma jakieś problemy.

Odnośnik do komentarza