Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum WP abcZdrowie ×
Forum

Czarne myśli które nie pozwalają mi normalnie funkcjonować.


Gość PleaseHelp77

Rekomendowane odpowiedzi

Gość PleaseHelp77

Witam. Od miesiąca mam tylko czarne myśli. Nie mogę się na niczym skupić bo ciągle myślę że mam np. Raka i umrę w ciągu roku. Boli mnie głowa mam senność ale nie mogę zasnąć mam też obsesję ważenia się i w ogóle jestem jakiś osłabiony bez chęci do życia . Czy to może być spowodowane nerwicą?

Odnośnik do komentarza

hej,
to raczej nerwica ja od 2 tygodni także przeżywam piekło, wkręciłem sobie guza mózgu, byłem ciągle zmęczony, miałem problemy z pamięcią, lęki, ciągłe osłabienie postanowiłem się przebadać robiłem tomografię głowy z kontrastem oraz wszystkie możliwe badania krwi. Wyniki wyszły super jestem zdrów jak ryba, lekarze się już ze mnie śmieją. Pomimo wszystkich badań ja wciąż czuje się koszmarnie mam wrażenie że zaraz zemdleję i nikt mnie nie uratuje, wkręciłem sobie że tomograf mnie naświetlił i coś mi się stanie... Jestem rozbity do takiego stopnia że już 2 tydzień leżę w domu na L4, i mam ochotę zrezygnować z pracy Managera regionalnego na którego pracowałem 7 lat ... nerwica to choroba ktora wysysa z czlowieka pozytywna energie, radosc, sukces i wszystko co sie do tego momentu osiągnęło...

Odnośnik do komentarza

A czy takie znerwicowane , zdepresjonowane osoby jak Wy byly moze niedawno na grzybach? Bylo jeszce niedawno dosc slonecznie i cieplawo i mozna bylo duzo grzybow nazbierac.

A czy Panstwo uprawiaja jakis sport? Czy mysl, ze podniose glowe , reke czy noge a nie daj Bog kawalek pobiegne od razu kladzie Was do trumny, bo udar, zawal czy jakie inne swinstwo na Was czyha?