Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum WP abcZdrowie ×
Forum

Jak pozbyć się myśli samobójczych ?


Gość Lalambayy8

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Lalambayy8

Witam . Mam 21 lat i jestem studentem.Wiec tak ,zaczne wszystko od początku. Od małego zawsze byłem nerwowy. Szybko się denerwowałem, ale jeszcze bardziej wszystkim przejmowałem,wszyskim nawet najmniejszymi blachostkami. No i tak zawsze taki byłem . Troche sie podenerwowałem ,poprzejmowałem,pomarudziłem ale po tem był nastepny dzień i wszystko w porzadku. Zycie szło do przodu i nie wracałem się do tyłu.Zawsze przejmowałem sie czyjas smiercia a najbardziej tragiczną itp. No ale czasem pomyślałem i wrociłem do rzeczywistości.A z pewnego dnia usłyszałem taka historie dramatyczna ze szok.Byłem na odwiedzinach u mojej ciotki wraz z rodzeństwem i opowiadała ona nam historie jej przyjaciółki ktora pare dni wczesniej sie powiesiła na swoim strychu i wisiałam tam 2 tygodnie bo dopiero po tym czasie ja znaleźli. Szok opowiadała to ze szczegolami. Mowila ze dawniej byla normalna osoba,usmiechnieta i pelna zycia a potem dostala depresji . Wiadomo miala swoje lata bo 67 ale nie zginela smiercia naturalna.I wtedy moja słaba psychika się uaktywniła. Zaczołem sobie wyobrazac nie wiadomo co. Az od tych mysli kreciło mi sie w głowie.Bałem sie zasnac bo myslalem ze bede lunatykował i wyskocze przez okno. Pierwszy dzień po tych myślach byłam jakiś dziwny cały czas o tym myslałem.A nastepnego dnia pojawiły sie mysli samobojcze,nwm jakby chec tego zrobienia czasami odpływałem jakby i za chwile oprzytomniałem.To trwało jakis tydzien. Była to straszna meka,pokusy i mysli juz myslałem ze to nie przejdzie . Po czym po tygodniu przeszło. Wiadomo co jakis czas sobie przypominałem o tym ale mogłem normalnie funkcjonowac. Niestety ten stan twał tyljo tydzień. Po tem przyszedł słabszy dzien i to wszystko wrociło. I trwa juz miesiac.Wiadomo sa lepsze i gorsze dni. Mam tez obcesje na punkcie lin,sznurow,paskow bo wiadomo to czego mogło by to p