Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum WP abcZdrowie ×
Forum

Moja samoocena jest tragiczna


Gość kassandrra

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kassandrra

Tak prawdę mówiąc to mam dość siebie... Od zawsze miałam strasznie niską samoocenę, od dziecka. W dodatku jestem nieśmiała co tylko utrudnia mi wszystko. Zyję niby normalnym życiem, studiuję, pracuję dorywczo, mam znajomych. Moje życietowarzyskie jest ograniczone ale jakieś jest. Wiem co myślą o mnie znajomi, postrzegają mnie jako fajną, pomocną, miłą dziewczynę i chyba nie mają pojęcia co ja sama o sobie myślę.
Mam tak małe poczucie własnej wartości,że szok... Nie potrafię się cieszyć z własnych osiągnieć, z wyglądu, z charakteru... z niczego. Wstydzę się chyba samej siebie. To dla mnie porażka totalna. Nie potrafię tego zmienić. Nie wiem jak. Byłam kiedyś u psychologa,nie pomógł. Nie zamierzam tam wracać. Jedyna nadzieja to by pomoc sobie samej. Tylko jak? Nie chce czytać ksiązek,artykułow na ten temat bo juz to robilam wiele razy i nic to nie daje.
Co do wyglądu...zaczyna się lato i wiadomo robi sie coraz cieplej. Jestem podobno bardzo atrakcyjna dziewczyna w opinii innych no i wlasnie.. Dzis wracałam z pracy,jadę autobusem,stałam na srodku i czułam non stop wzrok niejednego faceta na sobie... Wiem gdzie patrzyli.. coprawda miałam krótką spódnicę,obcisła,bluzkę również co dodatkowo uwydatnilo moj biust i pupę. Z reguly nie ubieram sie jakos wyzywająco a pomimo to czasem faceci się tak na mnie gapią że to mi jest głupio. Czuję się wtedy zażenowana... To straszne uczucie... Nie zdaję sobie sprawy że mogę być dla kogoś załózmy atrakcyjna... Mam siebie po prostu dosyć...

Odnośnik do komentarza
Gość zastanówsie

Podsumujmy: nie chcesz psychologa, nie chcesz książek, nie chcesz artykułów. Do tego widzisz, że jesteś atrakcyjna i zwracasz na siebie uwagę mężczyzn, ale wolisz to sobie tłumaczyć inaczej. To czego oczekujesz od forum? Że ktoś wymieni ci mózg na inny?

Odnośnik do komentarza
Gość kassandrra