Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum WP abcZdrowie ×
Forum

Trzecie podejście


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was. Mam na imię Karolina, mam 21 lat i jestem studentką 3 roku fizjoterapii :) Moja ,,przygoda" z depresją/nerwicą zaczęła się w 2012 r kiedy to kompletnie nie wiedziałam co się ze mną dzieje... Pani doktor stwierdziła depresje młodzieńczą ze stanami lękowymi. Jestem po terapii Zoloftem, Coaxilem i w trakcie terapii Parogenem. Jeśli chodzi o odstawienie Zoloftu i Coaxilu jakoś po dwóch miesiącach od dnia odstawienia wszystkie niedobre objawy wracały. Parogen biorę prawie 2 lata i ze względu na to że jest lato, ładna pogoda i inne warunki są sprzyjające, pani doktor postanowiła że będę odstawiać Parogen. Byłam na dawce 40 mg, później odstawiłam do 20mg i brałam tak przez tydzień. Niestety dostałam uniemożliwiających funkcjonowanie objawów odstawiennych (pierwszy raz w życiu chyba się tak źle czułam)- biegunka, nudności, zawroty głowy, wrażenie przebiegającego prądu w głowie. wróciłam spowrotem do dawki 20 mg i te paskudne objawy ustąpiły. Wiem że będę musiała w końcu odstawić tabletki jednak ostatnio zaczęłam się znów gorzej psychicznie czuć. Kiedy biorę tabletki potrafię sobie jakoś sama poradzić, ,,przetłumaczyć", a kiedy ich nie ma jest źle. Wydaje mi się że moim głównym problemem jest nerwica która powoduje stany depresyjne. Chciałabym przestać brać leki i żyć pełnią życia ale znam siebie i swój organizm i wiem że będzie bardzo ciężko. Nie wiem co pani doktor postanowi.. pewnie zmieni leki. Ale antydepresantów chyba nie powinno się brać przez całe życie?
Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza