Skocz do zawartości
Forum

Jakiś program do zarządzania salonem


Gość dzorczq

Rekomendowane odpowiedzi

Możesz spróbować Taskbeat – to taki program do zarządzania działalnością, również na takim poziomie. Sama wiem ile tematów jest do ogarnięcia przy biznesie, a tym można to trochę uporządkować. Tutaj możesz dodawać wszystkie prace, zlecenia, kontrolować czas i ich przebieg. Sądzę, że to ci pomoże. Spróbuj.
Odnośnik do komentarza
Tak jak dla każdej działalności– w momencie kiedy masz wszystko poukładane, działalność idzie sprawniej, przynosi lepsze wyniki. To chyba oczywiste, prawda? W każdy interesie bałagan wynika z tego samego i tak samo się go sprząta.
Odnośnik do komentarza
Daj sobie pełne 30 dni– dopiero po tym czasie można dojść do pewnych wniosków tj. nauczysz się wysuwać wnioski. Wiem, że piszę jakby to było nie wiadomo jak wymagające – nie jest takie, ale nastaw się na pracę dla konkretnego celu– właśnie o to mi chodzi.
Odnośnik do komentarza
Nie wiem o co, ale ciągle masz r11 w postach ;-) No poza tym ostatnim ;-)
A co do Taskbeat - bardzo to proste. Niby wprowadzili coś, co byłoby mega trudne do wdrożenia tradycyjnymi metodami, a wygląda to tak banalnie w wydaniu komputerowym heh
Odnośnik do komentarza
Cieszę się, że mogłam pomóc - w takim razie powodzenia. W razie problemów śmiało pisz na forum, to chętnie pomogę. Może przeogromnego doświadczenia nie mam, ale z większością problemów na jakie napotkasz na pewno sobie poradzę, tak więc do napisania ;-)
Odnośnik do komentarza
Radzę sobie - mam również drugą osobę, która siedzi nad programem, ale nie dlatego, że sama sobie nie radzę, lecz ze względu na czas. Taksbeat jest faktycznie prosty - w zasadzie wystarczy obycie z komputerem i można śmiało działać.
Odnośnik do komentarza
Szybki i intuicyjny program, szczególnie sam kalendarz który fajnie działa ma system Morten.pl, testowałam 14 dni i się zdecydowałam. Bo szybko działa i klienci mogą się rejestrować sami online. Żeby się założyć konto trzeba wejść na stronę www.morten.pl/Partner/Registration/ podobny jest Oblok ale jest droższy, a funkcjonalności bardzo zbliżone.
Odnośnik do komentarza

Jeżeli nie potrafisz sobie sama ogarnąć zadań i pracy w swoim salonie, a już nie wspomnę zapewne o sprawach dokumentacji, finansów itd. to może skorzystaj z pomocy osób, które zajmują się tym profesjonalnie i odciążą Cię trochę z tego typu organizacyjnych obowiązków. Zajrzyj sobie badanie bilansu i poczytaj tu i ówdzie ;p

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...