Skocz do zawartości
Forum

Bolesne miesiączki ze skrzepami


Rekomendowane odpowiedzi

pierwsza miesiaczke dostąłam w wieku 11 lat wszystko było dobże miałam bolesne jako 16 latka zgłosiąłm sie do ginekologa który zastosował mi antykoncepcje do uregulowania okresu i zmniejszenia bólu było ok . Ale 8 lat temu urodziłam córkę cieciem cesarskim i od tamtej pory mam miesiaczki koszmarnie bolesne i okropnie obfite , przez 1 rok okazało sie że mam niedoczynność tarczycy biore leki . Obecnie mieszakam poza granicami kraju w innym klimacie tu też jestem pod opieka lekarzy którzy po robili badania i ustawili mi leki na tarczyce na 100mg dzienie po jednej . W zeszłym roku zgłosiłąm sie do lekarza w sprawie tych okropnych miesiaczek bolesnych nie do wyrobienia bo mało że byłam słaba zawroty głowy to jeszcze lało sie ze mnie jak zażynanego prosiaka , dostałam leki na KREW NA WZMOCNIENIE na poczatku było troch ulgi ale teraz mam koszmar boli mnie podbrzusze i plecy w sumie gdzie znajduje sie miednica , w zeszłym miesiacu miałam taka miesiaczke że ledwo mogła stać a ból był koszmarny bo oddechu nie mogłam złapać jedynie zdorzył mnie złapać mój partner i podtrzymać bo tak bym padła na gębe , i po jakimś czasie poczułam jak zemnie wyszły skrzepy krwi na jakieś 20 cm . Mamy kolejny mc dostąłam okres i znowu skrzepy sa i ból ogromny nic mi nie pomaga nawet najsilniejsze talbletki przeciwbólowe Angielskie i ciagle mnie boli czy mam i nie mam , zaznaczę że do ginekologa dopiero dostane sie na koniec września i nie wiem co mam robić a miesiaczki coraz sa nie do zniesiania . Nad mienie że 3 mc błam chora na agnige ropna i antybiotyki bły stosowane i nie wiem czy przesto tak jest .

Odnośnik do komentarza

Niestety, nie ma na takie dolegliwości domowych sposobów,
musisz poczekać na wizytę ,nie daj się zbyć,tylko domagaj się badań i diagnozy wyjaśniającej stan rzeczy,może usg dopochwowe/,
bo bóle to mogą być,ale skrzepy to już nie jest normalne.