Skocz do zawartości
Forum

Zauroczenie i brak poczucia własnej wartości


Gość BeautifulHangover

Rekomendowane odpowiedzi

Gość BeautifulHangover

Witam wszystkich. Mam na imię Agnieszka, obecnie mam 19 lat i studiuję. Od miesiąca pracuję w kawiarni jako kelnerka. Parę lat temu zadałam na tym forum już kilka pytań, na które dostałam wspaniałe odpowiedzi, bardzo mi pomogły. Mam nadzieję, że tym razem będzie tak samo.
Aby nie robić dwóch tematów, postanowiłam połączyć wszystko w jedno.
Zauroczyłam się w koledze z pracy, który wykonuje to samo co ja. Bardzo podoba mi się jego wygląd zewnętrzny, zadbany i zawsze jest ładnie pachnący. Osoba bardzo towarzyska, podoba mi się to w jaki elokwentny sposób mówi oraz jego poczucie humoru. Niedawno gdy zmieniałam bluzkę w szatni, na moje nieszczęście byłam na samym staniku, wszedł. Myślałam, że zapadnę się pod ziemię, a on się uśmiechnął w moją stronę i odparł, że poczeka za drzwiami, w tamtym momencie spaliłam się ze wstydu.
Ogólnie od tamtego "incydentu" bardzo często się do mnie uśmiecha i wydaje mi się, że chce być bardzo blisko mojej osoby (mówię o częstym pomaganiu mi, próbie rozmowy ze mną itp.) , ale nie wiem, czy to przypadkiem nie są tylko źle odebrane przeze mnie sygnały.
Chciałabym go poderwać, ale nie mam poczucia wartości siebie i masę kompleksów na punkcie wyglądu. Gdy byłam w wieku dziecięcym, miałam wypadek samochodowy, przeszłam kilka operacji i mam trochę zdeformowane usta i widoczną bliznę na szyi (wygląda jak od poparzenia). Nie miałam wielu znajomych, byłam odtrącana od społeczeństwa, również nie miałam nigdy chłopaka, nigdy się nie całowałam, nie trzymałam za rękę, nie wiem po prostu jak to jest. :)
Zwracam się do was z pomocą, jak poradzić z własną wartością siebie i w jaki sposób ewentualnie mogłabym się dowiedzieć, że podobam się mojej sekretnej miłostce? Dziękuję za odpowiedzi. :)

Odnośnik do komentarza

Ja też nie wiem, czy to są "zaloty", czy po prostu zwykłe , miłe zachowanie chłopaka.