Skocz do zawartości
Forum

Trudny charakter i problemy w relacjach z ludźmi


Gość darkknight

Rekomendowane odpowiedzi

Gość darkknight

Siema
Piszę tu, bo mam pewne problemy ze sobą, które z dnia na dzień staja się coraz gorsze. Psuję sobie życie i znajomości.
Zacznę od tego, że jestem studentem.
No i jak sam tytuł mówi-mam bardzo trudny charakter i nie potrafię dogadać się właściwie z nikim.
Nie będę tutaj owijał w bawełnę, być może ten wpis lub charakter który opiszę urazi kogoś, nie mam jednak zamiaru nikogo wkurzać/ranić itp. szukam tylko porady.
Zacznę od tego, że jestem trochę "dziwny". Może ciężko w to uwierzyć ale nie ma dnia, gdy wychodząc z kimś np. na piwo nie sprawiłbym komuś przykrości. Zawsze są kłótnie z kumplami o byle co.
Mam trochę agresywny sposób bycia, od zawsze ale teraz to się nasila. Nie chodzi o to, że leję się ciągle ale nie potrafię być miły. Obrażam ludzi, prowokuję kłótnie i ogólnie słyszałem, że zachowuję się agresywnie w towarzystwie (oprócz tego co napisałem, nie bardzo wie o co ludziom chodzi). Nie jestem jakimś sadolem i nie chcę nikogo urazić swoim zachowaniem tyle, że ja nie potrafię inaczej. Dla mnie zwykła, "grzeczna", spokojna rozmowa ze znajomymi jest nudna i jałowa. Inna sprawa, że często błahostki sprawiają, że zmieniam zachowanie. Nie muszę oczywiście pisac, że przez swój kłótliwy charakter coraz więcej ludzi ode mnie odchodzi. Właściwie przez całe życie psułem każdą grupę, każdą dobrą atmosferę. Jestem samotnikiem, nawet na studiach do nikogo się nie odzywam (serio) poza przysługami (gdy czegoś chcę) bo wiem, że zaraz i tak albo taka znajomość mi się znudzi, albo kogoś zaś skrzywdzę.
Mam też inne problemy. Bardzo łatwo wyprowadzić mnie z równowagi, a wtedy robię się trochę nieobliczalny. Mam taką dziwna cechę, nie wiem jak to nazwać, że np. rozmawiam z kimś normalnie, na luzie i nagle coś mi zaczyna "odwalać" i rzucam się z pięściami na daną osobę, bez żadnego powodu. Nawet ja sam nie rozumiem takiego zachowania.