Skocz do zawartości
Forum

Dezodoranty do miejsc intymnych


Gość Intyma

Rekomendowane odpowiedzi

Wiele osób ma podobne dolegliwości. Myślę, że dezodorant przeznaczony do miejsc intymnych będzie tu idealnym rozwiązaniem. Nie ma powodów do obaw, bo kosmetyki te przechodzą specjalistyczne badania i są bardzo dobrze tolerowane przez skórę - nawet w obrębie tych wrażliwych okolic ciała.

Oczywiście ryzyko podrażnienia nigdy nie jest zerowe - tak samo jak w przypadku kosmetyków, które stosujemy do skóry twarzy i ciała. W przypadku, gdy dojdzie do podrażnienia skóry - należy niestety odstawić produkt.

Odnośnik do komentarza

Powodem mogą być bakterie, grzyby, ale nie muszą, może to być po prostu takie pH, czyli skala kwaśności śluzu lub skóry, nie jestem lekarzem, więc proszę nie brać tego dosłownie i za pewnik, ale tak słyszałem o takim przypadku od kobiety, która miała podobną przypadłość. Są perfumy do miejsc intymnych organiczne, więc bez alkoholu i chemii, znajdziesz łatwo w internecie, ale najlepiej zająć się tym od strony przyczyn nie skutków, więc zasugeruj lekarzowi lub zrób "badania" na pH. Może to też jest sprawa indywidualna uwarunkowana genami jak zapach potu. Inną kwestią jest dieta, która także może na to mieć wpływ, za dużo ostrych i intensywnych potraw. Higiena - chyba wystarczy 2 do maks. 3 razy dziennie, zbyt częste mycie zabija florę bakteryjną. No i jeszcze jedno, może to w ogóle jest psychika, niektóre kobiety negują atrakcyjność tego miejsca i zapachu co może mieć swój początek w wychowaniu przez matki na temat higieny miejsc intymnych. Twój partner może mieć inne spojrzenie na to. Mam nadzieję, że komuś się to przyda.

Odnośnik do komentarza
Gość kamillla

polecam femma mgiełka do higieny intymnej. Nie jest perfumowana tylko eliminuje nieprzyjemny zapach wiążąc bakterie ( na bazie węgla czy jakoś tak) a sama ma bardzo delikatny świeży zapach.

Odnośnik do komentarza