Skocz do zawartości
Forum

Duża senność, zmęczenie i brak sensu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam 18 lat, od pewnego czasu kładę sie spac wczesnie a ran nie mogę wstać, gdy juz wstane jestem zmeczona, nie chce mi się nic robić, wychodzic z znajomymi siedxieć w domu tez nie ponieważ nie widzę sensu w niczym, wszytsko tlumacze w sposób,ze nic dobrego to nie przyniesie, wszytsko stawiam w swietle negatywnym, cokolwiek robię nie ma dla mnie sensu, robię to dla zasady, nic mnie nie cieszy. Jaki może yć tego skutek?

Odnośnik do komentarza

Witaj Anno. To co opisujesz może być spowodowane złą jakością snu - banalna rzecz: zbyt duża ilość kawy może spowodować problemy z przejściem w głęboki sen, co z kolei może zaowocować takimi objawami. To może być reakcja na infekcję, alergię, nowe pigułki. To może być także początek depresji. Nie jestem lekarzem i nie mogę tego stwierdzić. Na pewno jednak powinnaś udać się z tym do lekarza, żeby chociaż wykluczyć znane mu powody takiego stanu.
Masz 18lat, bardzo dużo dzieje się nie tylko w Twoim organizmie, ale także w Twoim życiu. Mogę jedynie zgadywać.
Skutek może być bardzo różny. Ciągłe przemęczenie, problemy z koncentracją, brak chęci na cokolwiek i może się stać bardzo dużo, naprawdę.
Napisz co u Ciebie i czy coś się zmieniło w Twoim stanie.
Koniecznie idź z tym do lekarza.

Odnośnik do komentarza

Dziekuje za udzielone rady, na pewno skorzystam. Mam nadzieje, ze stan w którym sie znajduję jest chwilowy, moze i za pozno wstaje i dzien staje sie smętny. Postaram się to zmienić. Lekarstwa ktore biore to podstawowe witaminy plus leki na alergie, myslę, ze one nc negatywnego nie wnosza sądząc po zapoznaniu się. Moze monotonnosć mnie demotywuje, wiem, ze chcialabym to zmienić, lecz jak to zrobic jak jest się jak roślinka.

Odnośnik do komentarza

Witaj ponownie.
Nie wydaje mi się, że problemem jest późne wstawanie.
Te leki na alergię bierzesz już od dawna? Z tego, co wiem mogą powodować takie objawy.