Skocz do zawartości
Forum

Znęcanie się nad dorosłą córką przez rodziców


Gość mamjużdość

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mamjużdość

Witam,
Potrzebuję pomocy, jakiejkolwiek rady, bo już nie mogę sama sobie z tym poradzić.

Zacznę od tego, że mam 22 lata i studiuję medycynę. Zawsze się dobrze uczyłam i z tym nigdy nie było problemów. Ale od zawsze też moi rodzice się ze sobą kłócili i przez to w domu była nerwowa atmosfera, bo te kłótnie były na oczach moich i mojego rodzeństwa. Zawsze wiedzieliśmy o wszystkich problemach i wysłuchiwaliśmy wyzwiska typu "ty kurw*, dziwk*, pizd*" i " ty kurwiarzu, pierdolis* się gdzie popadnie itp. -to była codzienność. Większość z wyzwisk była od zawsze, ale po tym jak mój ojciec zdradził matkę doszło wiele właśnie związanych z ta sytuacją. Rodzice również używali wobec siebie przemocy i nie tylko wobec siebie. Pamiętam, że w dzieciństwie też byliśmy regularnie bici pasem, a siostra nawet kopana i uderzana głową o płytki. Z czwórki rodzeństwa szczególnie źle traktowana byłam ja i moja wiele lat starsza siostra, która również uczyła się świetnie w przeciwieństwie do reszty rodzeństwa. Ona też była bita i wyzywana przez rodziców, dopóki się nie wyjechała za granicę i teraz jest najlepszą córeczką.
Matka całe życie miała słabą psychikę i nieraz przez to miałam pod górkę bo musiałam się zwalniać ze szkoły przez jej smsy i zawsze manipulowała mną tak, że pomimo wyzwisk z jej strony ja czułam się winna. Teraz mam 22 lata, bardzo dużo się uczę i zamiast czuć, że rodzice są ze mnie dumni czuję się niczym..