Skocz do zawartości
Forum

Ból pod łopatką a zawał przy nerwicy lękowej


Gość nataluśka20

Rekomendowane odpowiedzi

Gość nataluśka20

Witam,mam 20lat. Mam nerwicę lękową. Od 3dni często czuję,że moje serce bije za szybko. Od dzisiejszego ranka piecze mnie pod lewą łopatka-z przerwami. Mam teraz dużo stresów. Pół roku temu miałam robione EKG które nic nie wykazało. Czy w moim wieku mogę mieć zawał? Nie mam nadwagi,nie palę,nie piję.

Odnośnik do komentarza
Gość nataluśka20

Witam mam 20lat i nerwicę lękową. Od 3dni czuję przyspieszone bicie serca. Od dzisiejszego ranka czuje pieczenie pod lewą łopatka. Pół roku temu miałam robione EKG które nic nie wykazało. Ostatnio mam dużo stresu. Nie palę nie pije nie mam nadwagi. Czy to może byc zawał. Do tego jestem strasznie śpiącą. Czy to może byc zawał w moim wieku? Błagam o odpowiedź

Odnośnik do komentarza

Nata, ja nie jestem lekarzem i nie dam jednoznacznej odpowiedzi na twoje pytanie. .ale moj ojciec jest po2 zawalch i ja sporo wiem na ten temat.
Nie masz takich klasycznych objawow
zawalu ale jak to cie niepokoi to najlepiej jechac do szpitala na izbe przyjec, zrobia badania i bedziesz spokojna.

al
.
Ale jesli to Ciebie niepokoiniepo

Odnośnik do komentarza

..uczepilas sie tego zawalu
mialas kiedys zgage niestrawnosc moze to wlasnie to.
Patrz ni palisz nie pijesz jestes mloda nie masz nadwagi. .
Jak to Cie tak strasznie niepokoi to jest jeszcze taka opcja, zadzwon na pogotowie opowiedz dokladnie rejestratorce i zapytaj czy masz sie o co martwic czy nie.

Odnośnik do komentarza

Witam serdecznie,
Nataluśka przede wszystkim powtórz badania (morfologia, ekg itp.) dla swojego spokoju. Potem idź do psychologa i podejmij się terapii - powinnaś leczyć nerwicę. W innym przypadku objawy, które odczuwasz będą nadal występować. Postaraj się także walczyć ze stresem - wykonuj ćwiczenia relaksacyjne, aby ograniczyć napięcie nerwowe.
Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza