Skocz do zawartości
Forum

Jak schudnąć przy pracy na noce?


Gość li...cz

Rekomendowane odpowiedzi

Od ponad roku pracuje na same nocki , od tego czasu sporo przytyłam jakies 10 kg, zle sie z tym czuję. Oto mój rozkład dnia .W poniedziałek jest ok bo do 17 mam normalny dzień ,po 17 wychodzę do pracy by dojechac na 19,30 ( mam dość daleko) więc w pociągu siedzę ,później siedzę w pracy o 24 mam przerwę 30 minutową i dalej do 6 rano. Pracuję jako krawcowa. Po pracy wsiadam w pociag przyjezdzam do domu ,zjem kanapkę i po godzienie zsypiam . Wstaję o 15 -15,30 i znowu do pracy . Pracuje 4 dni w tygodniu po 10,5 godziny. Wiem , ze mam mało ruchu i to dlatego tyje ale zupełnie nie wiem jak zorganizowac sobie posiłki i con zrobic by schudnąć . Mam 50 lat zawsze pracowałam w ruchu a teraz siedze ,proszę o poradę

Odnośnik do komentarza

Witam, mam na imię Michał oraz mam 23 lata, waże 83 kg przy wzroscie 180 cm. Myślę że nie jest to jakoś wielki problem ale coraz bardziej uciążliwy dla mnie..co mogę jeść na nocach (zmiany od 19 do 7) by zrzucić trochę brzucha. Ponieważ chyba wszystko co jem w nim się odkłada:( Pracuję w hotelu, pracy nie mam ciężkiej fizycznie choć są dni kiedy musze troche podźwigać. Bardzo prosiłbym o konkretne produkty które mógłbym jeść na nocy oraz o rozpisanie godzin kiedy mógłbym je jeść oraz pić bo przecież nie tylko jeść należy w pracy. Przychodząc z pracy o godzinie 7.30, wstaję o godzinach 13-15 . co jeść po przebudzeniu?? Bardzo proszę o porade. i z góry dziekuję.

Odnośnik do komentarza

Może zastanów się nad jakimś suplementem diety wspomagającym odchudzanie. Ja spokojnie mogę polecić zieloną kawę. Od kilku tygodni testuję ją z dwiema koleżankami z bardzo dobrym skutkiem. Do tego odpowiednia dieta pozwoli na opanowanie wzrostu wagi . Suplement diety doskonale wzmacnia efekty diety niskokalorycznej i utrwala osiągnięte rezultaty. Z 10-kilogramową nadwagą bez problemu poradzi sobie Pani w dwa miesiące. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza