Skocz do zawartości
Forum

szczerze


Gość -abb

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. Ciężko jest mi pisać ten post, bo już sam nie wiem co mi jest. Mam 20 lat, jestem studentem pierwszego roku i od już dłuższego czasu miewam dziwne stany emocjonalne. W podstawówce byłem gnębiony i wiem, że to mogło się odbić na mojej psychice... miałem tam też, że tak powiem, przyjaciół, ale ostatnio utrzymujemy bardzo sporadyczny kontakt Przyznam się szczerze, że moje życie nigdy nie było jakieś kolorowe... jestem osobą która bardzo mało się odzywa, stoi na uboczu i nie nawiązuje bliższych relacji z innymi. Nie mam właściwie żadnych doświadczeń związanych z dziewczynami, ani nawet bliższą przyjaźnią. I w zasadzie w technikum mi to jakoś nie przeszkadzało, mimo że były momenty kiedy było naprawdę ciężko i samotnie, to jakoś sobie z tym radziłem, prowadziłem dziennik, pisałem wiersze, trochę rysowałem, ale też dużo czytałem książek. Jednak odkąd skończyłem te 18-19 lat psychika zaczęła mi się sypać... traciłem motywacje do wszystkiego, odkładałem wszystko na ostatnią chwilę, nie potrafiłem pozbierać myśli... czułem się jeszcze bardziej samotny niż wcześniej. Apogeum wszystkiego zaczęło się w ostatnich miesiącach, zacząłem dużo częściej płakać, myśleć o śmierci/samobójstwie, pojawiły się myśli, że jestem beznadziejny, nikt mnie nigdy już nie pokocha, że już straciłem szansę, na lepsze życie... pojawiły się próby samookaleczenia, a kilka dni temu prawie rozwaliłem rękę od walenia nią o ścianę. Jakiś miesiąc temu psychiatra przypisał mi leki, ale one nie za bardzo pomagały, spędziłem też 10 dni w zakładzie psychiatrycznym na obserwacji i rozpoznali u mnie osobowość schizoidalną. Nie wiem, czy to co napisałem ma jakikolwiek ład i skład, ale już naprawdę nie wiem co robić, mam wrażenie że żyję w paradoksie pomiędzy chęcią zmienienia swojego życia, kompletnym brakiem mocy sprawczej we własne życie, a momentami wręcz pełną niechęcią i strachem do zmiany siebie. Wstydzę się siebie... Chyb