Skocz do zawartości
Forum

Pomocy w napisaniu upoważnienia


Gość Klaudia333222111

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Klaudia333222111

Witam . Jestem w trakcie wypowiedzenia umowy o pracę , pracuje w sklepie spożywczym , w poniedziałek ma być inwentaryzacja , w którym oddaje sklep i kończę pracę w tym sklepie . Przedwczoraj miałam wypadek z kręgosłupem i jestem na zwolnieniu lekarskim do końca miesiąca ,przez co nie mogę uczestniczyć w poniedziałek w inwentaryzacji , szef oczekuje ode żebym dała mu na piśmie osobę która ma mnie zastąpic w inwentaryzacji , i w tej sprawie proszę pomóżcie mi , podajcie wzór takiego pisma jak to napisać , bo jestem całkiem zielona w tym nie wiem jak zacząć i co dokładnie tam napisać , za wszelką pomoc dziękuję bardzo :)

Odnośnik do komentarza

Znalazłam coś takiego- takie zapytanie w internecie:

Szykujemy się do inwentaryzacji i mam pytanie czy kierownik jednostki może przekazać odpowiedzialności za wykonanie spisu z natury komuś innemu oczywiście za obopólną zgodą (pisemną nawet) ? czy tez nie

i odpowoedz na forum;
Witam,

obawiam się, że nie może nikt kierownika zastąpić, gdyż ustawa o rachunkowości twardo twierdzi (w takim wypadku) że kierownik jednostki nie może przekazać odpowiedzialności innej osobie (nawet za jej zgodą). Chodzi o odpowiedzialności za przeprowadzenie inwentaryzacji w formie spisu z natury. Wynika to z tego, ze do niektórych decyzji podczas takiej inwentaryzacji upoważniony jest tylko kier. (powołanie komisji, ustalenie daty spisu, wyznaczenia osób do zrobienia spisu i kilku innych czynności).

Pytanie czy Ty jestes kierownikiem sklepu czy własciciel?

Odnośnik do komentarza
Gość Klaudia333222111

Ja jestem tam zwykłym pracownikiem , na początku pracy podpisywaliśmy że jakby jakieś manko potem było to idzie to z naszej kieszeni , ale to już z innej beczki .. prosiłam o pomoc napisaniu upoważnienia

Odnośnik do komentarza