Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum WP abcZdrowie ×
Forum

Jak odkochać się w koleżance z klasy?


Gość Tulczyn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

Jestem uczniem szkoły średniej. Mam pewien problem, którego rozwiązanie chciałbym tutaj odnaleźć. Około trzy lata temu miałem w życiu pewien miłosny epizod - zakochałem się w pewnej dziewczynie. Początkowo wszystko przebiegało w porządku. Niestety, okazało się, że dziewczyna zwyczajnie zabawiła się mną i moimi uczuciami. Dość ciężko to przeżyłem. Miłość do niej powoli zamieniła się w nienawiść. Z racji faktu, że nie należę do osób, które dadzą sobą pogrywać postanowiłem się zemścić. Długo by opowiadać, ale skończyło się na tym, że skutecznie się zemściłem. Ten "sukces" przypłaciłem pewnymi problemami zdrowotnymi. Po zakończeniu przedstawionej powyżej sprawy postanowiłem wystrzegać się w przyszłości zakochań/zauroczeń. Przez dwa lata doskonale mi się to udawało. Niestety, początkiem września zakochałem się w nowej koleżance z klasy. Broniłem się przed tym jak mogłem, jednak nie udało mi się to. Doskonale wiem, że nie mam jakichkolwiek szans na tą dziewczynę, mimo to ciągle wydaje mi się, że jest mną zainteresowana (co wyczytuję - zapewne błędnie - z durnych internetowych wskazówek nt. mowy ciała kobiet). Nie zamierzam o nią walczyć. Wiem, że po "dostaniu kosza" od niej (co na 99% by nastąpiło) wszystko potoczyłoby się jak lawina. Zniszczyłbym ją, a przy okazji także siebie (zapewne przypłaciłbym to problemami zdrowotnymi). Od dwóch tygodni podejmuję wszelkie działania, aby się odkochać. Do tej pory nie przyniosły one żadnego rezultatu. Próbowałem wielu rzeczy wyczytanych w internecie - niemyślenia o tej osobie, spalenia kartki z jej wadami i kilku innych pierdół. Jak zatem mogę się "odkochać"? Czy istnieje w ogóle jakiś sposób? Od razu mówię, że rady pokroju "zmień klasę/szkołę/miasto" mogę sobie wsadzić w d... Zmiana szkoły przed maturą nie wchodzi w grę i przez najbliższy rok będę musiał tą osobę oglądać. Jes