Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum WP abcZdrowie ×
Forum

Problem z osobowością.


Gość Carlito993

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Carlito993

Witam,
Mam 23 lata i piszę tutaj, bo zdałem sobie sprawę z poważnego problemu. Z problemu zdałem sobie sprawę dopiero po tym jak zerwała ze mną dziewczyna - jako powód podała to, że nie czuje się ze mną jak z facetem, ale jak z dzieckiem.
Nie czuję się mężczyzną w sensie psychicznym. Mam kompleksy i brak poczucia wartości. Jestem patologicznie nieśmiały i niepewny siebie.
Studiuję i już mam kompleksy, bo nie darzę tych studiów już żadną pasją, ani sympatią. Dzisiaj kolega, który zawsze był ode mnie gorszy w szkole itd. pochwalił się jakie pieniądze wielkie zarabia za granicą i zniżył mnie tym samym do poziomu gleby... Ja mu powiedziałem, że... właśnie robię praktyki i jestem na 4 roku studiów. Widziałem jego satysfakcję, a ja spuściłem mimowolnie głowę w dół... Czuję się jak śmieć. Mógłbym powiedzieć - może nie mam pieniędzy, ale mam wykształcenie... nie - z tych studiów nie będę miał porządnej pracy, a pasji już z nich też nie mam. Nie czuję się jakbym osiągał jakikolwiek sukces w życiu.
Ogólnie mam 175 cm wzrostu i mam wygląd chłopca. Czuję się z tym faktem słabo, gdy rozmawiam z wysokimi charyzmatycznymi facetami, którzy mają ten wzrok, który wbija mnie w ziemię, a nogi mi się trzęsą. Tak bardzo chciałbym odnaleźć swoją męskość, wykopać ją z głębi... mam tragiczny kontakt z ojcem - zawsze tak było. Był od zarabiania hajsu i tym się szczycił, że powinienem być mu za to wdzięczny... Ta... Wstydzę się powiedzieć mu, że go kocham i go potrzebuję. Czuję się przez niego odrzucony.