Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum WP abcZdrowie ×
Forum

Jak się uwolnić od przeszłości?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam 21 lat i aktualnie mieszkam i studiuję za granicą. Od wczesnego dzieciństwa miałam problemy z ojcem, który wydawał się mnie nienawidzić i kochać zależnie od dnia czy tygodnia. Przynosząc mu rysunki nigdy nie słyszałąm pochwał ,a w odpowiedzi na jakiekolwiek moje sukcesy nigdy nie było to dość wystarczające, albo ewentualnie dostawałam pieniądze i tyle. Byłam jedną z najlepszych w szkole. Udzielałam się artystycznie i dzięki mojemu zaangażowaniu w sprawy kulturowe jestem dobrze znana w swojej miejscowości. To wszystko jednak nie było wystarczającym powodem żeby uznać mnie za dobrą córkę. Gdy czymś się zajmowałam, ojciec zawsze mi to odbierał i nie pozwalał tego robić pod pretekstem, że nie posprzątałam w domu tak jak powinnam albo ,gdy malowałam, zakazywał mi, bo uważał, że moje farby za mocno śmierdzą. Nie pozwalał mi czasami na nic, a czasami na wszystko, zależnie od jego humoru. Moje całe życie było ułożone pod jego dyktando i gdy chciałam iść na jakieś imprezy, na których mi zależało i wiedział o nich od dawna, zwykle kazał mi pracować w swojej firmie twierdząc, że może wcześniej skończę i pójdę, ale to jakoś nigdy się nie wydarzyło. W miarę czasu ojciec zaczął najpierw moją matkę wyzywać bardzo mocnymi słowami, a później bić. Ja krzyczałam i próbowałąm go odciągnąć od mamy, ale to sprawiło, że jego złość przeniosła się na mnie i od tego czasu jeszcze mocniej się na mnie uwziął. Ojciec zabierał nam kołdry, wyłączał prąd i zabraniał wchodzić do niektórych pokoi bo uważał, że nie zasłużyłyśmy. Zabierał ze sobą do pracy modem od internetu, kartę od telewizji i nasze telefony, które odbierał nam siłą gdy uważał, że na to zasłużyłyśmy. Dochodziło do tego, że wyłączał nam wodę w domu i zabraniał się kąpać, bo mówił, że to wszystko jest jego i on za to płaci. Wyganiał mnie i moją mamę do jednego pokoju i zabierał nam kołdry i koce tak, że mu