Skocz do zawartości
Forum

Beżowe plamienie zamiast okresu


Gość jasminka

Rekomendowane odpowiedzi

Gość jasminka

Witam! Mam nurtujący problem.Staramy się już od 6 m-cy o dziecko.Jestem pod stałą opieką lekarza. Biorę B*** na obniżenie prolaktyny i D*** od 16-25 dc. Mam cykle co 28 dni jak w zegarku, żadnego opóźnienia aż do teraz. Miesiączka spóźnia mi się 5 dni, zrobiłam rano test ciążowy ale wynik negatywny. Co się ze mną dzieje? W dniu spodziewanej miesiączki miałam dosłownie lekkie plamienie koloru beżowego i na tym koniec. Czy to możliwe bym jednak była w ciąży? Mój lekarz jest na urlopie i strasznie się zamartwiam. Bardzo proszę o szybką odpowiedź. Z góry dziękuje. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Witam, mam pewnien problem z moim okresem. Od 2-3 miesiecy mam calkowicie regularne miesiaczki zawsze poprzedzane bolem piersi itp. Normalne objawy zwiastujace okres. W okolicach dni plodnych wspolzylam z chlopakiem (nie skonczyl we mnie) i wszystko bylo w porzadku, jednak tym razem zadne objawy przedmiesiaczkowe sie nie pojawily co bardzo mnie zestresowalo i zaniepokoilo wiec zrobilam test. Wyszedl negatywny ale objawy dalej sie nie pojawily. Jedynie dzien przed terminem zaczely mnie lekko pobolewac piersi. W dniu okresu czyli wczoraj dostalam lekkiego plamienia i dzisiaj dalej to samo. Jutro znowu zrobie test bo bardzo sie denerwuje. Czy takie objawy oznaczaja ciaze? Jesli nie to czy to moze byc cos powaznego?

Odnośnik do komentarza

Witam. Ostatnio zauwazylam czerwona plame na majtkach. Jednakże okres powinnam dostac dopiero coś koło 22 dnia miesiąca a był 17 , fakt faktem nie mam regularnych miesiaczek ale przez 3dni mialam delikatne brązowe plamienie( choc w pierwszy dzień bylo ono czerwone). Zazwyczaj mam strasznie obfite i bolesne miesiączki. Jak na razie nie mozna tego nazwac miesiączka ponieważ przez pol dnia podpaska byla czysta a przez kolejne pol delikatna mala plamka. cos jest nie tak?

Odnośnik do komentarza