Skocz do zawartości
Forum

Brak szczęścia


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
Zdecydowałam się opisać mój problem na forum ponieważ sama nie radzę już sobie z moim fatalnym nastrojem i nastawieniem do życia. Mam 24 lata, od dwóch lat mieszkam w stolicy, wynajmujemy wspólnie z chłopakiem mieszkanie. Mam pracę, chłopaka, kończę studia, ale... no właśnie... ale każdy dzień mogłabym przeleżeć w łóżku płącząc w poduszkę. W pracy atmosfera jest straszna, pracodawca dokłada obowiązków, a niestety wypłata... starcza tak naprawdę do dziesiątego, po opłaceniu mieszkania, rachunków, biletu miesięcznego, życia, które w stolicy nie należy do najtańszych. Studiuję zaocznie, płacąc mnóstwo pieniędzy, a mimo to... nie mogę liczyć na wsparcie promotora w kontekście pisania pracy magisterskiej, który ograniczył spotkania ze studentami do 3 konsultacji w semestrze i znikomego kontaktu mailowego (nie odpisuje na wiadomości). Zostawiona sama sobie jestem w strasznym tyle z pracą, a przecież już prawie połowa maja i co najgorsze, nie mam w ogóle motywacji, aby ją ukończyć. Chciałabym zrobić to dla rodziców, którzy liczą na to, że obronię się w czerwcu, ale siadając do pisania czuję bezsilność i ogromny smutek. Z moim chłopakiem, który na początku związku wydawał się tym jedynym również nam się nie układa. Zapewne z mojej winy, którą jest brak czasu dla niego... dla nas... bywają dni, że wracam z pracy i zasypiam o godzinie 20, śpiąc do rana. Kiedy jestem w stanie posiedzieć, spędzam czas na pisaniu pracy magisterskiej. W międzyczasie staram się dawać mu tyle czułości ile tylko zdołam, ale mam wrażenie, że takie współlokatorskie życie bardzo mu odpowiada. Ma czas, aby pograć na konsoli, wyjść z kolegami, obejrzeć mecz... Dodam, że jest 5 lat starszy ode mnie i ta jego niedojrzałość ostatnio zaczęła mnie dodatkowo drażnić, ponieważ na pierwszym miejscu znajduje się jego własna wygoda i komfort, co zresztą sam przyznał. Widocznie odsunęliśmy się od siebie, co bardzo mnie boli i doprowadza do