Skocz do zawartości
Forum

Samotność i lęk przed dorosłym życiem


Gość Lilka21

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem od czego zacząć i właściwie dlaczego piszę na forum... Mam 21 lat. Od jakiegoś czasu nie potrafię się odnaleźć w życiu. Jakiś czas temu się zakochałam po raz pierwszy, niestety nic dobrego z tego nie wynikło. Od tego momentu w moim życiu nastało pasmo niepowodzeń. Coraz częściej przekonuję się, że na studiach nie jest ważna ciężka praca, ale głównie umiejętności podlizywania się i szczęście. Staram się tak wszystkim nie przejmować, ale to jest silniejsze ode mnie. Taki mam charakter.
Jestem nieśmiałą i cichą osobą, zbyt wrażliwą, przeszkadza mi to w kontaktach z płcią przeciwną, w ogóle mi to w życiu przeszkadza. Nigdy nie miałam chłopaka, więc nie mam doświadczenia w niczym. Ostatnio nie potrafię sobie poradzić z myślami na temat mojej przyszłości, jak ja sobie poradzę, czy już zawsze bd sama. Mam przyjaciół, ale to ja bardziej jestem dla nich oparciem, gdy ja potrzebuję wsparcia nie do końca mogę na nie liczyć. Mam kochającą rodzinę, nie mam większych problemów. Ale jednak czegoś mi brakuje, czuję się samotna pośród ludzi. Nigdy nie dopuściłam do siebie bliżej chłopaka, do tego momentu. Wydaje mi się, że doświadczyłam czegoś czego przedtem nie znałam i teraz tego mi brakuje. Wiem, że jestem młoda, na pewno kogoś sobie znajdę itp. Ale w moim przypadku nie jest to takie łatwe. Nie nawiązuję łatwo nowych kontaktów. Jak znaleźć osobę, która mnie nie skrzywdzi, zaakceptuje taką jaka jestem? Nie wiem właściwie czego oczekuję po publikacji tej wiadomości, może po prostu potrzebuję to z siebie wyrzucić i liczę, że przez to lepiej się poczuję.

Odnośnik do komentarza