Skocz do zawartości
Forum

Ból, tęsknota, cierpienie, duszności i apatia


Gość Srebro

Rekomendowane odpowiedzi

Od dawna nie jestem w życiu szczęśliwy, egzystowałem przez dłuższy czas zajmując się pierdołami, grając na komputerze i łudziłem się że przynosi mi to szczęście. Jest jednak zupełnie odwrotnie, odkąd spotkałem dziewczynę swojego życia. Kocham ją ze wzajemnością, tylko ona daje mi szczęście. Kiedy nie ma jej obok mnie albo brakuje mi świadomości, że chociaż raz dziennie ją zobaczę ogarnia mnie ciągły smutek. Mieszkamy w dwóch miastach oddalonych od siebie o około 200 km. Wiem, że nigdy z niej nie zrezygnuję, ale jestem teraz w 3 klasie technikum. Ona studiuje i jest już na 2 roku. Ona cierpi tak jak ja, przeszła już dość dużo w życiu i w dodatku nie dość że musi studiować to jeszcze pracować żeby się utrzymać. Ja nie mam jak jej pomóc, mogę tylko okazywać wsparcie, ale oprócz tego sam zaczynam świrować. Ona również. Z każdym rozstaniem jest coraz gorzej, a w roku poza wakacjami możemy się spotkać na weekend raz w miesiącu co jest strasznie mało. W wakacje staramy się spędzić jak najwięcej czasu, ale każde rozstanie jest coraz bardziej bolesne. Zawsze po naszym rozstaniu odechciewa mi się żyć, nie mam całkowicie apetytu, cały dzień przeżywam na jednym posiłku i przekąsce, bo kompletnie nic mi nie wchodzi. Nie mam ochoty na nic, siedzę, rozmyślam albo śpię. Robię oczywiście zadania domowe i uczę się, ale robię to też na odwal. Trudno jest mi się skupiać, praktycznie ciągle o niej myślę, wszystko mi ją przypomina. A świadomość bezsilności jest najgorsza. Każdego dnia chce mi się praktycznie płakać, tylko jej się zwierzam, bo tylko ją darzę zaufaniem. Tylko przy niej jestem w stanie się wypłakać albo w samotności. Ale niestety mieszkam w internacie, a tutaj nie mam kompletnie prywatności, czuję się jak w więzieniu. Dla mnie życie bez niej nie ma sensu, gdzie bym nie był i czego bym nie robił czuję się jak w więzieniu. Tylko ona daje mi szczęście, nawet kiedy