Skocz do zawartości
Forum

Brak miesiączki przy braniu tabletek antykoncepcyjnych


Rekomendowane odpowiedzi

Od dłuższego czasu mam problemy z okresem.Jest bardzo nieregularny,czasem w ogóle sie nie pojawia lub występują tylko 1-2 dniowe plamienia.
Od mniej więcej 2 lat jestem po opieką lekarza.Jednak aktualnie od okolo 2 miesięcy przebywam poza granicami kraju,mój lekarz ginekolog zalecił mi również odstawienie na jakiś czas leków,sugerują zobaczymy co będzie,może jednak miesiączka się pojawi jesli bede bardziej zrelaksowana,generalnie pan doktor uważa ,że moje problemy z okresem są natury emocjonalnej,stres itp.
Ponieważ chciałam rozpocząć współżycie z moim obecnym partnerem zdecydowałam się na zakup tabletek antykoncepcyjnych,Zaczęłam opakowanie prwadopodobnie w połowie cyklu,ale nie potrafie okreslic dokladnie kiedy, gdyz nie mialam miesiaczki od około 3 miesięcy,pojawialy się tylko czasem nieznaczne plamienia 1 lub 2 dniowe.Aktualnie jestem podczas 7 dniowej przerwy,w trakcie ktorej powinien pojawic się okres,dzisiaj jest już 4 dzien bez przyjmowania antykoncepcji a krwawienia wciąż nie ma.Nie wiem co robic,czy bez obaw zaczynac kolejne opakowanie w 8 dniu czy tez powinnam zrobic test ciażowy?
Zaznaczam,że podczas tego miesiaca jedyne do czego się dopuscilismy byly delikatne pieszczoty,do pełnej penetracji doszło w 3 dniu oczekiwania na miesiączkę,(czyli w trakcie obecnego tygodnia ) ponadto do wytrysku doszło na zewnątrz.

bylabym niezmiernie wdzieczna za szybką odpowiedz
Iwona

Odnośnik do komentarza

Witam!
W trakcie siedmiodniowej przerwy, w przypadku regularnego stosowania antykoncepcji, powinno być już pełne zabezpieczenie przed ciążą. Dla pewności jednak może Pani wykonać test. Przy pierwszym opakowaniu tabletek krwawienie z odstawienia może nie wystąpić. Jeśli ciąża zostanie wykluczona oraz krwawienie nie pojawi się w następnej przerwie to konieczna będzie wizyta kontrolna u specjalisty ginekologa.

Odnośnik do komentarza