Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum WP abcZdrowie ×
Forum

ból nogi po zrobieniu tatuażu


czarko

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

Bardzo proszę o niekomentowanie decyzji o zrobieniu tatuażu, była to świadoma decyzja i nie jest to jedyny tatuaż jaki mam, a tylko z tym jest problem.

Na wstępie chciałem zaznaczyć, że jestem po konsultacjach z lekarzem rodzinnym, neurologiem i dermatologiem. Na pewno nie jest to sprawa dermatologiczna wg dermatologa, ponieważ ze skórą nic się nie dzieje. Neurolog stwierdził parestezje po zastosowaniu znieczulenia podczas wykonywania tatuażu, a lekarz rodzinny już mnie nie chce widzieć. Miałem leki na przeciwalergiczne, bo lekarz podejrzewał alergię. Niestety, nic nie pomaga.

W badaniach krwi wychodzą wysokie limfocyty i niskie neutrofile, czyli wg Google jest to zakażenie wirusowe, ale i na to dostałem dwa razy antybiotyk. Prawda, po drugim razie ból "zelżył", a w trakcie stosowania  ale lekarz rodzinny nie chce mi już więcej nic na to przepisać. Od neurologa dostałem tabletki na rwę kulszową, ponieważ było podejrzenie, że ból jest od kręgosłupa. Oprócz tego witamina b12 i kwas foliowy na parestezje.