Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum WP abcZdrowie ×
Forum

Mam dziwne dolegliwości które mnie niepokoją.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Piszę ponieważ nie mam pojęcia co może mi dolegać a nie koniecznie jestem za wizytami u lekarza ponieważ im nie ufam i nigdy w sumie nie chorowałem jak i nie miałem w rodzinie chorób na które genetycznie ktoś cierpiał. 

A więc tak..

Od jakiś 3, 5 roku zażywam narkotyki, nigdy nie miałem po tym zbytnio żadnego problemu w organizmie poza zwyczajnym zmęczeniem organizmu i potrzebą normalnego wypoczynku. Ale od jakiś 7 miesięcy po zażyciu tego do nosa mam jakieś dziwne dolegliwości których nie jestem w logiczny sposób w stanie opisać. 

Bo już wymyslalem milion możliwych rzeczy które mogą za to odpowiadać a co lepsze internet przekonuje mnie do każdej z osobna to już wogule mnie osłabia. 

A jeżeli chodzi o to co mi dolega to już opisuje :