Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum WP abcZdrowie ×
Forum

Ceny aparatów słuchowych


Gość Krystyna00

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Krystyna00

Dzień dobry,

po badaniu słuchu okazało się, że muszę nosić aparat słuchowy. Szukam teraz w Internecie średnich cen aparatów słuchowych , ale kompletnie nie znam się na tym temacie a nie chciałabym przepłacić, czy ktoś z was ma podobny problem lub już go rozwiązał? Potrzebuje zasięgnąć więcej opinii, ponieważ nie mogę się zdecydować. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź. 

Odnośnik do komentarza

Aparaty słuchowe wcale nie muszą kosztować nie wiem ile. A przy tym można wybrać wysokiej jakości urządzenia, znanych i sprawdzonych firm. Bynajmniej jeśli zdecydujecie się na zakup aparatu słuchowego w BRANDvital. Posiadają siedem stacjonarnych oddziałów, w których dodatkowo można bezpłatnie zbadać słuch. Do tego można liczyć na fachowe doradztwo w wyborze odpowiedniego aparatu. Na stronie https://aparaty-sluchowe.info/ są wszelkie szczegóły, jest też możliwość zakupu urządzenia w internetowym sklepie. Jak porównywałam ceny z innymi sklepami, to te są zdecydowanie konkurencyjne. Na wszystkie jest 3-letnia gwarancja, to też ważne.

Odnośnik do komentarza

Mój dziadek całe życie przepracował na własnej stolarni. Już w młodym wieku przez huk miał problemy ze słuchem. Kilkanaście dobrych lat temu zdecydowanie stan jego słuchu się pogorszył. Korzystał on z różnych aparatów, a efekty były co najwyżej średnie. Dopiero jak natknęliśmy się na firmę OTIS ze Szczecina, która mieści się przy ul. Piłsudskiego 31, dziadek został prawidłowo zdiagnozowany. Następnie specjaliści z tej firmy dobrali mu odpowiedni aparat słuchowy. Dziś dziadek słyszy całkiem przyzwoicie. Daję namiar na jej stronę www: https://otis.com.pl/aparaty-sluchowe/ Myślę, że warto udać się w to miejsce po diagnozę. 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto