Skocz do zawartości
Forum

Mąż mnie nie szanuje


Gość Dobra żona

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Dobra żona

Witajcie, pisze bo sama sobie juz nie potrafie pomoc. Jestem 12 lat mezatka, mamy 2 dzieic(11 i 6). Niby na poczatku bylo wszystko ok ale po urodzeniu 1 syna on sie zmienil, zaczal mnie nie doceniac, Potem od tego czasu bylo juz tylko gorzej.Po urodzeniu corki czuje sie jak intruz w domu. Raz na tydzien lub czesciej slysze ze jestem malo ambitnym zerem( jestem po studiach jak on, moze praca nie jest super ale mam swoje pieniazki). Porownuje mnie do innych kobiet mowiaz zebym zobaczyla jakie tamte sa zaradne a ja tylko przed tv(oczywiscie ja pracuje wychowuje dzieci, gotuje) on mi nawet wmawia rzeczy ktorych nie robie. mowi ze jak sobie cos kupie za wlasne poeniadze to bedzie moje a tak jest jego bo on to kupil. Kiedy mowie ze juz nie daje rady ze mnie krzywdzi to on jeszcze z wieksza moca mnie atakuje, juz kilka razy chcialam odejsc ale ja go wciaz kocham i nie chce niszczyc rodziny(chociaz on psychicznie juz mnie zniszczyl:( moje zycie teraz jest bardzo smutne, nie wiem co robic, dokad pojsc, pragne milosci a dostaje nienawisc, dlaczego on taki jest ?ponadto mieszkam z tesciami ktorzy we wszystko sie wyracaja a ich synus ich slucha, przesuafuje z nimi a ja jak intruz. Czemu ludzie ktorych kochamy tak nas krzywdza??prosze o pomoc madrego psychologa

Odnośnik do komentarza

O psychologa dobrego trudno, ale i tak tu żaden nie odpowiada, po drugie i imądry tu za wiele nie pomoże, bo niby jak. 

Teraz raczej już wiele nie zmienisz, ale próbuj, jeśli zaczęło się psuć po porodzie dziecka, to pewnie, brak wzajemnego zrozumienia, jeśli chodzi o współżycie, wzajemne niezadowolenie i tak poszło... 

Mieszkanie z teściami też dobrze nie wpływa na Wasze małżeństwo. 

Jak sami się nie dogadacie, nie ustalicie kompromisu we wzajemnych oczekiwaniach, nic się nie zmieni. 

Odnośnik do komentarza

Lekarze tutaj nie odpowiadają na forum. Kiedyś owszem ale obecnie nie.