Skocz do zawartości
Forum

Emocje


Gość Olczix

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Olczix

Jak zacząć coś czuć? 

Wydaje mi się że kompletnie nie mam uczuć, moje mama jest za granicą i w ogóle za nią nie tęsknię, nawet jak jest w domu to unikam rozmawiania/okazywania miłości  z tatą relacji nie mam żadnej niby razem mieszkamy ale kompletnie nic o mnie nie wie, ostatnio po pół roku chodzenia do szkoły spytał czy jestem w technikum czy liceum... jest on mi obojętny, chyba aż za bardzo. Do nikogo nic nie czuję, nie wiem jakoś tak się chyba przyzwyczaiłam ale chciałabym być bardziej emocjonalna bo nawet chłopaka każdego na ten moment odrzucam bo ja bym nic do niego nie poczuła i to by było bez sensu, mam przyjaciół i są dla mnie ważni ale to co innego, dla mnie emocje nie istnieją ja potrafię czuć tylko złości smutek gdy naprawdę coś mnie zdołuje, a tak to jestem obojętna i chyba przez to nie widzę sensu życia, nic nie robię, stoję w miejscu i najchętniej bym stąd zniknęła. 

 

Odnośnik do komentarza

A jacy są Twoi rodzice? Może to kwestia wychowania. 

Jeśli wychowywali Cię uczuciowo tylko Ty jesteś inna może być to problem na tle psychiki. Udaj się do specjalisty. Mogą to być problemy emocjonalne. 

Odnośnik do komentarza

A ile masz lat? Prawdo podobnie nie okazywano emocji i uczuć w Twojej rodzinie, a więc nie wiesz jak to jest.  Jeśli nigdy nie było w rodzinie czułości i miłości to trudno Ci to teraz czuć w stosunku do rodziców. Nic dziwnego. Do tego dochodzi inna kwestia. Skoro nie słyszałaś od rodziców, że jesteś ważna, mądra, wartościowa i nie czułaś się kochana to podejrzewam, że do siebie też niewiele czujesz-prawda?

18 godzin temu, Gość Olczix napisał:

bo nawet chłopaka każdego na ten moment odrzucam bo ja bym nic do niego nie poczuła i to by było bez sensu,