Skocz do zawartości
Forum

Nic mi w życiu nie wychodzi a daje z siebie wszystko


Gość Przegrywww

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Przegrywww

Witam
Mam 19 lat pracuję od ponad roku i w żadnej pracy nigdy nie czułem się spełniłony, w wakacje tego roku stwierdzono u mnie dwubiegunówkę
Przez leki o mało nie popełniłem samobójstwa gdyż zamiast wpływać na mnie dobrze pogarszaly stan depresyjny
Miałem bardzo trudne dzieciństwo moi rodzice rozeszli się gdy miałem 11 lat
Wybudowalismy piękny dom na kredyt jeszcze w 2008 roku kiedy banki obiecywały że frank nie skoczy tak wysoko z tego co mi rodzice po latach mówili
Kredyt i alkoholizm ojca doprowadziły do rozpadu rodziny
Zapadlem się pod ziemię nie wiedząc w sumie tego
Rówieśnicy bardzo drwili ze mnie i wyzywali się na mnie a to zamykając mnie w kiblu czy raz dostałem np cyrklem w kość ogonowa ostrze weszło dość głęboko pamiętam do tej pory zgrzyt w kości
Kiedy dorosłem wpadłem w depresję 2 lata mnie nie chciało puścić
W szkole wyniki też miałem fatalne przez co 2 technikum nie zdałem
W 2015 roku mama z siostrą wyjechała do innego województwa ja chciałem zostać i byłem z wszystkim sam pomimo dobrego kontaktu z mamą
W 2018 roku od razu po 18 urodzinach znalazłem pracę w McDonaldzie żeby wynieść się od babki psychopatki z którą non stop miałem awantury w domu od czasu kiedy dziadek zmarł
W pracy mobbing tam to była norma
Więc zmieniłem pracę na magazyn gdzie miałem tam jakieś zarobki ale moje zdrowie fizyczne nie było szanowne potrafili śmiać się ze mnie kiedy na hali było 40 stopni i padłem w toalecie i pojechałem karetka do szpitala
Zacząłem pracę jako przedstawiciel handlowy w dużej firmie telekomunikacyjnej
I tutaj też nie daje sobie rady
Współpracownicy są super mogę na nich polegać
Tylko nie robię wynikow nie daje sobie rady psychicznie każdy odmawia przejścia na usługi mojej firmy pomimo że gadke mam taką samą jak moi koledzy którzy zarabiają ogromne pieniądze i robią to uczciwie bez lewizny