Skocz do zawartości
Forum

Moj facet to ameba!


Gość ehhhhhhhhh

Rekomendowane odpowiedzi

Od roku spotykam się z męzczyzną (lat 28), ale wczesniej się znalismy jakies 4-5 lat.Słabo bo słabo ale jednak.I powiem wam, ze po wejściu w relację niewiele się zmieniło. Dziwnie brzmi? Wiem! ale taka jest prawda :/ Mam nadzieję, że nie napiszę bardzo chaotycznie, ale jestem załamana

Nie wiem po jakich przejściach musiałabym być żeby uznać takie zachowanie za cudowne, jak to niektórzy mi mówią, że nie doceniam cudownego faceta i jestem głupia itd.

W czym rzecz... Pierwsze ,co bardzo rzuca sie w oczy to jego naśladownictwo we wszystkim.Nie muszę go pytać o zdanie, bo wiem ,że jak piesek będzie czekał na moją opinię i mi przytaknie we wszystkim.On mi przyznaje racje nawet gdy jej nie mam,a czasami jest to niebezpieczne bo ja nie mam doświadczenia w wielu sprawach i oczekuje, ze ktoś będzie chciał dla mnie dobrze i mnie pokieruje. Rozumiem, gdy sam nie wie,ale on nawet nigdy nie szuka rozwiązania,albo wie bo juz się o tym przekonalam, ale nie mowi,po prostu bezmyslnie przytakuje.Po drugie upodabnia sie do mnie, jego zwyczaje poszły w kąt, lubi i robi to co ja.Ma takie same marzenia, zainteresowania, plany jak ja. Zaczął sobie depilować brwi, bo ja też to robię.Nosi bielizne CK, bo ja też to robię. Wczesniej nosil zupełnie inną. Lubi te same filmy, jak już mówiłam w każdym temacie podziela moje poglądy więc nawet nie mamy o czym dyskutować.Fajnie, że o siebie dba, no ale bez przesady,on nie szuka nic dla siebie zeby sie rozwinąć tylko ślepo mnie kopiuje.Ja powiedzialam mu,ze lubie grecka artystke to on polubil nagle greckiego artyste (tez piosenkarza )., ale i "moją"artystkę tez. Strasznie mnie irytuje to zachowanie.