Skocz do zawartości
Forum

Nowa szkoła


Gość Maja12567

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Maja12567

Jak wiadomo teraz są te 8 klasy. Ja właśnie ukończyłam gimnazjum i dostałam się do „wymarzonej” szkoły, problem w tym, że jest to liceum. Słyszałam, że jest tam bardzo ciężko z matematyką, a z nią mam najgorszy problem. Innych przedmiotów potrafię się nauczyć i nie sprawia mi to jakiegoś dużego problemu, ale wiadomo czasami coś nie wchodzi do głowy. Jednak z matematyki jestem kompletnie zielona. Wiem wstyd, ale jak ktoś się nie umie matematyki to i jej nie lubi. Niektórzy umieją matematykę niektórzy nie, niestety należę do tych, dla których jest to czarna magia. Jest końcówka lipca, a ja zastanawiam się czy może nie przepisać się do technikum na początku roku. Mój strach przed tym, że sobie nie poradzę rośnie z dnia na dzień. Na grupie klasowej inni piszą jakich to nie mieli dobrych ocen itp. Czuje się jak debil przy nich! Jestem dobra z większości przedmiotów, bo jak chcę to potrafię, ale boję się tego, że mnie wezmą do odpowiedzi na lekcji z matematyki a ja kompletne zero. To samo z innych przedmiotów. Nie wiem co robić i czy to dobry pomysł ze wybrałam akurat liceum.

Odnośnik do komentarza

Po technikum też można pójść na studia. Ja tak zrobiłem. Może się mniej nauczysz i będziesz mieć gorsze punkty na maturze, ale jak z liceum masz odpaść to będzie jeszcze gorzej. W technikum jednak pisze się pracę dyplomową więc trzeba lubić dany kierunek. Może weź korepetycje?

Odnośnik do komentarza

A jaki profil wybrałaś w liceum, matematyczny?
Czyt to liceum jest na wysokim poziomie?
Jeśli nie, to nie masz podstaw, by się martwić. Liceum tylko teoretycznie jest trudniejsze. Ja natomiast słyszałam, że w technikum jest trudniej, bo oprócz podstawowych przedmiotów masz jeszcze zawodowe i często powiązane z matmą. Ja miałam konstrukcje i okazało się, że matma w porównaniu z tym to był pikuś. Ledwie wyciągałam na mierną z tego przedmiotu.