Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum WP abcZdrowie ×
Forum

Nigdy nie zaznałam bliskości fizycznej mężczyzny


Gość gość9944

Rekomendowane odpowiedzi

Mam 24 lata, studiuję, mieszkam sama. Nigdy nie byłam w związku. Nigdy nie uprawiałam seksu. Ale nie jestem aseksualna. Zdarzało mi się podkochiwać w mężczyznach, odczuwam pociąg fizyczny, czuję "palenie ognia" w całym ciele, mam bardzo realistyczne sny erotyczne, czasem się masturbuję, bo już nie mogę wytrzymać tego napięcia. Wciąż mam ulubione postacie ze świata filmów. Wiem, to głupie, w tym wieku. W moim domu nie tylko seks, ale i miłość były zakazanymi tematami. Nie miałam prawa się zakochać. Mówiono mi, że chodzenie z chłopakiem ma zawsze negatywny wpływ na naukę. Dopiero niedawno uświadomiłam sobie, że nie zawsze jest to prawda. Moi rówieśnicy, nie wszyscy, ale wielu, uprawia już seks od dobrych kilku lat. Seks mnie przeraża, a z drugiej strony fascynuje. Boję się penetracji, bólu, wpadki. Boję się penisa. Wstydzę się rozłożyć nogi przy pozycji klasycznej, a pozycja od tyłu jest według mnie upokarzająca. Jeżeli zajdę w ciążę, to będzie mój koniec, bo nie mam warunków na dziecko, a przecież nie ma 100% antykoncepcji. Kiedy czytam o antykoncepcji, chce mi się płakać. Trzeba spełnić milion wymagań! Ciągle mam wizję, że prezerwatywa pęknie, że tabletki nie zadziałają. A najgorsze jest to, że....nie umiem uprawiać seksu. Zwyczajnie. Nawet nie wiedziałabym, jak TO zrobić. I jeszcze ta fizyczna bliskość, to zespolenie ciał mnie przeraża, nagość też. Myślę, że na pewno do 25 urodzin nigdy nie zaznam seksu, do 30 też mam bardzo duże szanse. Płakać mi się chce. Obawiam się, że skończy się tak, że umrę w wieku 70 lat, nigdy nie zaznając bliskości fizycznej mężczyzny. Jednocześnie skrycie marzę o namiętnej "przygodzie na jedną noc", nie kręci mnie ostry seks, ale marzę o takim delikatnym, łagodnym, powolnym seksie. O takim trochę wrażliwym mężczyźnie, elegancie....Bardzo brakuje mi bliskości, miłości....Jestem zrozpaczona